Pudding Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 w00t har lagt ut en liten snutt av en viss Gull Golf med snurre (wmw 37mb (høyre lagre mål som)) Kommentarer hadde vært hyggelig! Ikke min filming, jeg bare klippet litt med saksen njoy! :D Eneste jeg ikke liker selv er litt for lavt volum på slutten meen meen dere får kompansere med volumbrytern :P Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 hvilken sang er det du spiller i begynnelsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Hvor lang tid tar det før denne videoen er på nyhetene? :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by Potatis Hvor lang tid tar det før denne videoen er på nyhetene? :) Da finner vi i såfall ut om vi blir så overvåket som mange påstår... Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 musikken er DJ Ross - Dreamland :D denne kommer vel aldri på nyhetene... ingen ser da på siden min? :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 uff jeg følte for å lage en kopi av eposten noen fikk i retur etter et spørsmål anngående "skyline bråket" "VW Golf er en supersportsbil og er laget for godt over 300, vi ser ingen grunn til at denne bilen ikke skal kjøre så fort som det ser ut som." ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 mange gir er det på bilen? :D popper jo i den dump valven hele tiden, Så glad i lyden at du må gi på og slippe opp hele tiden? ptsh ptsh all the way... :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 http://www.puddingvideos.com/bilvideo/vw_Golf_G60_Turbo.wmv Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 akkurat den samme linken er på bildet øverst i tråden da..? Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 bumper tråden da jeg har hørt rykter om at den var på tv ?? Lokal TV Oslo på TV NORGE idag? :) kan noen ta opp please? :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Pudding bumper tråden da jeg har hørt rykter om at den var på tv ?? Lokal TV Oslo på TV NORGE idag? :) kan noen ta opp please? :D Glenn gjør det :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Potatis Hvor lang tid tar det før denne videoen er på nyhetene? :) Gikk ikke lang tid dette....:D Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 hehehe noen må legge ut opptaket! jeg vil seee! :D :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 hehe. jævli bra, gi dem noe mere video å tygge på davel. Selv om det gikk fort til tider i videon vil jeg ikke si at jeg syns det var noen direkte villmanskjøring, så jeg syns det er rart de sender den på tv. Men det var jo lokal tv da. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Filmen fra nyhetene G60Turbo, er du inspirert av Fast and the Furious? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg