Dr_BASS Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Rundt omkring på romerike snør det som få nå. Bare synd at jeg har drukket i dag da:( Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by Dr_BASS Rundt omkring på romerike snør det som få nå. Bare synd at jeg har drukket i dag da:( Vær snill med den nye bilen din.....den kan ikke stå for lenge uten å bli sladdet med. :D Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Bare så synd jeg ikke har skilter i morgen heller, siden jeg leverte inn skilta i går. Og jeg tviler på at trafikk stasjon er oppe i morgen. Eler er den det? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 USJ...SNØ:mad: Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Jah. Noe voldsomt og da! Hehe, vampire skal ha det gøy nå med 33/67 4wd og 2.9i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Snø er kongeartig det jo! :) Bare å slå av traction controllen...and have fun! :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Snør i hallenskog også gitt... bare synd jeg hverken har bil eller lappen. :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 snør som pokker ja, synd jeg ikke har vinterdekk på nissanen... :( og bmw`en har gått føyken.. trenger vinterbil NUUUUUH!!! Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Forsåvidt koselig med snø, men det er nå irriterende at jeg plantet bilen min baklengs inn i en fortauskant istad :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 huff... snøen forsvinner her.. har hatt den noen dager nå da, så når regner kom tidligere i dag, ble det speilblankt.. morro det, bare synd jeg ikke har egen bil.. kun en astra 1.6L STV å leke meg med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Originally posted by Jens Forsåvidt koselig med snø, men det er nå irriterende at jeg plantet bilen min baklengs inn i en fortauskant istad :mad: :D Stakkar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck :D Stakkar. Hehe...Jeg er passe dum også da, skjønner ikke når jeg skal gi meg...Menmen, er man med på leken må man tåle steken :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg