Gå til innhold

Ettermontering av turbo

Ranger emnet


Kadettgt

Anbefalte innlegg

må ikke nødvendivis justere på pumpa. ingenting som heter for lite diesel. går dårli men tar ikke skade av d. skal du justere opp pumpa bør du justere knapt en kvart omdreining av gangen. for mye diesel så går den bare dårligere og du ender opp med brente ventiler og masse varme. har selv en 2.4d som er turbokonvertert men grenrøret er sveist med mig og er reva så skal lage nytt og montere en t25 fra en 200sx s13. dn turboen som står på nå er fra en hiace og er forholdsvis liten. er mulig og hente olje på oljetrykksbrytern og sveise på oljeretur i bunnpanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Hm...hva skal jeg si til dette da??

Har selv en 90 mod. hiace, rusta som f...

Fikk tilbud om en orginal turbo igår, ser ikke ut som om den er brukt engang.

Jeg vurderer sterkt å putte den inn i den gamle kjerra, kan bli gøy det.

Har det skjedd noe med trådstarters bil nå da?

Sex sylindrer ruler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår