Gå til innhold

Avant vs S-Line

Ranger emnet


BurleY

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Noen her som kan si meg hva forskjellen på feks en Audi A4 stasjonsvogn AVANT mot en S-Line. Tenker da hovesaklig på eksteriøret.

 

Har hørt det skal være forskjellige bak og framfanger. Men klarer ikke og se forskjell jeg :S

 

Hadde vært fin med noen bilder som viser forskjellene.

 

Mvh

Burley

Kristian Bjørke

Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bilforumet.no/a4-s4-rs4-a5-s5-2001/206582-audi-a4-1-8tq.html

 

Jeg har en sedan. Om du ser linken over så er det bilder der før og etter montering av full s-line styling. Skal være samme på en stasjonsvogn.

 

Det innebærer ny frontfanger, lister nede ved alle dører, liten spoiler bak og ny nedre del av bakfangeren. Min har S4 lister som er litt større enn s-line listene.

 

I tillegg har s-line sportsunderstell og er originalt senket? Men dette vet andre bedre enn meg.

____________________________

2003 Audi A4 1,8 TQS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S-Line eksteriørpakke inneholder annen nedre del på front og bakfanger, kraftigere side/dørlister og hekkspoiler.

Eksteriørpakken inneholder ikke annet understell. Da må mann bestille S-Line sportpakken som går på interiør.

 

S-Line understell senker 30 mm mot vanlig sportsunderstell som senker 20 mm.

 

På slutten av perioden med A4 B6 fikk mann bestilt bare eksteriørpakken alene mot tidligere år da man måtte bestille sportpakken for i tillegg kunne få eksteriørpakken.

 

Ser det i flere annonser da selger skriver A4 S-Line og bilen bare har eksteriørpakken og mangler interiør og ordentlig understell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for svar folkens. Har vært utenlands noen dager, har da ikke hatt mulighet til og komme meg "online" ;)

 

Hvis jeg da kjøper meg en S-Line som kun har understell og int pakken. Hva må da kjøpes for å få den til å bli S-Line utvendig også?

 

Ser ut som om front og bakfangerene er delt i 2, stemmer dette? Kan man da kun bytte ut de nederst delene for å få S-Line eksteriør?

Kristian Bjørke

Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal kjøpe deg en NY audi A4 med S-line interiørpakka så følger det med felger og senking. Du får også S-line merker på skjermene forann.

 

Nydelig bil å kjøre når man får s-line understellet og stolene.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg da kjøper meg en S-Line som kun har understell og int pakken. Hva må da kjøpes for å få den til å bli S-Line utvendig også?

 

Ser ut som om front og bakfangerene er delt i 2, stemmer dette? Kan man da kun bytte ut de nederst delene for å få S-Line eksteriør?

 

Hvis du kjøper en bil som har S-Line sportpakke, dvs. den har interiøret, understell og hjul, så mangler du nedre del på front og bakfanger, sidelistene nederst på dørene og hekkspoileren.

 

Ja, du kan bytte bare de nedre delene men foran vil du miste en del festepunkter mellom øvre og nedre del samt du må skjære litt i den eksisterende øvre delen for å få på den nedre. Bruker du litt Sikaflex, Marine Teknik eller Tec7 så sitter de sammen. Bak er det plug & play.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår