Jns-N Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Heia.. Jeg mangler de knottene som skal være på hver sin side på panseret. Er det noen av dere her inne som har ligendes eller eventuelt vet om hvor jeg kan få tak i de?:thanks Siter 1989 CORRADO G60T (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 møller/mekonomen/Høggern/Ebay ?! Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 de fjærbelastede krokene på to plasser, eller gummidemperne? Tror nok de kan hentes fra Golf og passat Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jns-N Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 De fjærbelastede krokene..hvis du vet hva det heter på tysk så er det sikkert litt lettere å finne det på ebay:p Får stikke å høre med møller/høggern etter denne julefeiringa..De krokene er det siste jeg trenger for å gjøre bilen feri:) Men man ska ikke si det for sikkert..finner alltid no mer som ordnes:ratatatat God jul folkens Siter 1989 CORRADO G60T (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 hmm.....har du ikke en høgger oppe i sarpsborg da? Rett etter hafslund hvis jeg ikke tar feil, over jernbanen og rett mot høyre. Var iallefall der og henta en forgasser til min audi for et par år siden. Btw, hvor i fredrikstad er du ifra? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jns-N Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Jo det er jo den..er også en gravplass for vw i spydeberg hvis jeg ikke tar helt feil..håpas at det er åpent på lørdagen:) Bor på torp, men jeg er egentlig ifra sandefjord! Du er ifra fredrikstad du eller? Siter 1989 CORRADO G60T (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 neida, har bodd ute på Hvaler. Så mye til bilen din da den var kamelon farget. BTW, min egen Corrado er ifra Sandefjord. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jns-N Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 oki, trives bedre der i nord? Har ikke sett så mange corrado'r i sandefjord igrunn:( faktisk bare en som var gul..hatt bilen din lenge? Siter 1989 CORRADO G60T (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 er i grunn og bunn fra Trøndelag. Bilen har jeg hatt i 3 år. Var en i "Knut Nilsen", rørleggerfirmaet i SAndefjord, som hadde den. Knapt et halvår før han ville kvitte seg med den. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 må virkelig si at bilen din ser bra og gjennomført ut. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg