kesol Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Er det så satans vanskelig å; - Drite i å ettermontere xenon? - Gi faen i spredere når det er mørkt? - Se til helvette å skifte til parklys når man står i ro? Leste nettop at det tar 11 sek i snitt for en bilist å få mørkesynet tilbake etter å bli blendet, i 90 km/t tilsvarer det nesten 300 meter. Og slik det er her nå er det mørkt som fy, uten snø og med overskya himmel! Er jo så forbanna på alle fjortisene med de satans sprederne og de jævla xenon-nærlysa nå at det holder på å klikke for meg! Aaaaaah! Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 det nytter ikke å komme med den, for alle sier: dette er din feil, du skal ikke se på lysa til den du møter? WTF? Eller vis en xenon jævel ligger bak deg å det blinker i hele bilen av de hælvettes lysa, det får meg til å klikke! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 JA! Slike folk burde blitt tatt med bak fjøsen! Faen meg det dummeste argumentetjeg har hørt, snakk om å være egoister. Så JÆVLIG opptatt av å være kul, så får det bli det samme med andres trafikksikkerhet. Verste er når man har noen med spredere bak seg i mørket, og prøver å hinte med tåkelysene bak... Så blinker de tilbake med langlysa! ÅÅÅÅ! Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Verste er når man har noen med spredere bak seg i mørket, og prøver å hinte med tåkelysene bak... Så blinker de tilbake med langlysa! ÅÅÅÅ! Legg venstrefoten forsiktig borti bremsen slik at du kun tenner bremselysene, så kjører du som normalt. Sinnsykt irriterende for den som kommer bak. Jeg har seriøst vurdert å skrive brev til lokale Politistasjonen og be dem gjøre noe med saken. Senest igår satte jeg langlysene på en E-klasse som sto parkert utenfor en av Europris butikkene her, han vet hvor en slår på tåkelysene, men å sette på parklys ser ut til å være vanskelig.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Tror bilen min blir så harry at det er lov med en liten Bosh Rallye Compact bak, jeg... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 xenon er greit, bare det at 90% av de som har det, stiller det feil! ALT for langt opp! faen, at de ikke kan skjønne det. Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Og folk som absolutt skal bruke xenon i gamle volvo 240, mercedes 190, opel kadett (f.eks) som IKKE har lykter beregnet for det. En gammel lykt sprer lyset noe sykt i forhold til nye lykter som er klare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Jeg fyrer bestandig langlysene veeeeeeeldig tidlig når fjortissene kommer med xenon i nærlysene som jeg blir blendet av. Jeg har selv xenon men ikke i nærlysene fordi jeg ikke har godkjente lykter for det. Men nå investerer jeg i 3x tusenmetere og monterer xenon i de så kommer jeg ikke til å blende ned så lenge jeg blir blendet. Jeg er så forbanna lei alle disse dårlig justerte lysene..... :puke: Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Rart det blir krig i verden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 er xenon virkelig det største problemet ditt så er du jaggu heldig. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 ooiii da :P haha folk har mye rart å irritere seg over Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 er xenon virkelig det største problemet ditt så er du jaggu heldig. Hah.. Word! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 er xenon virkelig det største problemet ditt så er du jaggu heldig. Hvem har sagt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 er xenon virkelig det største problemet ditt så er du jaggu heldig. nok et søpple innlegg av deg! men vi later som at vi ikke ser det. dere tror det er SÅ JÆVLIG kult med xenon på gammla MØKKA biler? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Hjelper ikke å stille de ned når de har gamle biler med lykter som sprer lyset helt feil. Det er en av grunnene til at man ikke har lov/kan/skal ha xenon i disse bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg