KadettKris Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Jeg driver å leter etter norske nett sider hvor dem selger karoseri, bateri motorer, drifting/bane dekk osv., og jeg vill helst vite om de nettsidene hvor dem selger karoseri av gamle opeler som Rekord A-D, Kadett A-C, Manta A og B etc. etc. Jeg har lenge lyst på en bil hobby siden jeg er for ung til å kjøre! =) (så lenge dem selger det jeg trenger så bare legg det ut, nett siden er ikke nødt til å ha karoserier av gamle opeler!) Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 helst nett sider hvor dem selger deler så man kan customize og lage sånne biler som er på denne videon: Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 http://www.tekniskhobby.no har ganske mye, greie folk, de bestiller hvis du trenger noe spesielt. Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg