pettersenroar Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 bilen er under oppbygging venter ny bakfanger og sideskjørt.. skal lakkere bilen candy rød og blå motoren er chipet. og det er 3" effektanlegg fra turbo, nye stempler er på vei og ny topp pakning... arti arti... noen bilder fra i sommer. http://img2.nettby.no/users/e/d/g/edguy4life/files/thumbnail_DSCF3439.JPG http://img2.nettby.no/users/e/d/g/edguy4life/files/thumbnail_DSC00584.JPG http://img5.nettby.no/users/e/d/g/edguy4life/files/thumbnail_DSCF3440.JPG http://img2.nettby.no/users/e/d/g/edguy4life/files/thumbnail_DSC00415.JPG http://static.nettby.no/users/e/d/g/edguy4life/files/DSC00409.JPG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Sorry, er ikke fan av singelframe på B5.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 hver sin smak..jeg synes det er mye finer en noen andre fangere som er på markede..det er alt for mange audi a4 b5 som er stylet som en audi rs4.. min mening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 vet ikke helt om d går ann å "sykt style" en a4 til å ligne rs4? er vel bare snakk om en frontfanger av normale proposjoner, diskre sideskjørt og bakfanger.. men det er mange av de, JA. greit at noen gjør noe annerledes. den S4'en til hun ene på vavn forumet ser ikke så gale ut med singleframe front. du får se om du kan matche det Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 når stylingen er på plass som den skal være så får vi se har bestilt en veldig clean bakfanger samt sideskjørt. ny grill fra en allroad s-line i chrome den er mye finere en rs4 grillen som sto på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Har du noe bilder av stylingen du har bestilt? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 hver sin smak..jeg synes det er mye finer en noen andre fangere som er på markede..det er alt for mange audi a4 b5 som er stylet som en audi rs4.. min mening Hørt om S4?:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 ja har hørt om di og di skal være orginal... her er bildet av bakfangern http://www.bsbildeler.no/butikk/images/imagine.aspx?i=SI207660.jpg&w=297 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 vet ikke helt om d går ann å "sykt style" en a4 til å ligne rs4? er vel bare snakk om en frontfanger av normale proposjoner, diskre sideskjørt og bakfanger.. men det er mange av de, JA.greit at noen gjør noe annerledes. den S4'en til hun ene på vavn forumet ser ikke så gale ut med singleframe front. du får se om du kan matche det Du tenker på den sølvfarga? Den ser for jævlig ut! Sett den live, og det er svære glipper mellom fanger og alt annet ++ Beklager off topic pettersenroar :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Sorry, men det der var ikke noe fint.. Men hver sin smak, Heldigvis :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 vet ikke helt om d går ann å "sykt style" en a4 til å ligne rs4? er vel bare snakk om en frontfanger av normale proposjoner, diskre sideskjørt og bakfanger.. men det er mange av de, JA.greit at noen gjør noe annerledes. den S4'en til hun ene på vavn forumet ser ikke så gale ut med singleframe front. du får se om du kan matche det Aldri sett en A4 med RS4 bakfanger noen gang. Annet enn de bredda som bruker orginal RS4 fanger. Alle bruker de stygge fangerene med grill bak hvor pottene står ut av grillen. Ikke pent etter min mening. Mange med RS4 front, thats about it. Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 vell det er jo en etterligning jeg har selv en rs4 bakfanger som jeg skal brenne.. passformen på min frontfanger er ikke så værst men den skal spaklest litt og forsterke den før jeg lakkerer igjenn heh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Klin til! Så lenge linjer passer så ser jeg ikke noe imot singelfront, men du ender jo til slutt med en B7 front? =) Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 da har jeg fått ny turbo.. det er en garrett t04b denne burde vel holde til mine formål :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 ja da var komplett quattro bakstilling på vei så er det bare å vente på girkassen :) skal bli arti med quattro.. er så jævla lei av å stå å spinne i kryssa :( fikk også ny 034 topp pakning i stål. så bilen blir vel satt in resten av vinteren :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg