Gå til innhold

Toyota corolla 1.3 dx 87 mod selges+styling 5000kr

Ranger emnet

Einart

Anbefalte innlegg

KOM MED BUD.. må helst vekk pga plassmangel..

halao,selger min førstebil, har ikkje brukt bilen siden etter registerreima røk på den,har opa motoren opp i toppen osv og ene ventil løfteren var knekt..muligens det går ann å få fyr i motoren igjen ved litt mekking..ELLER hive en annen motor oppi...har hatt bilen i 4 år (jeg var 2 eiger av den etter jeg kjøpte den av min tante) og alltid gåt like fint..

ellers kan bilen selges som delebil,masse bra deler men vil selge bilen komplett helst...men skrik ut om det er noe du trenger av deler fks...

ganske så rustfri og bra i stand.. er sveist opp igjen i bagasjerom osv..inni bilen er det lagd hattehylle med rød trektstoff og hull til 2stk 6x9 pluss basshull i midten,svart tak og mer div svart rundt om,,i dasjbord er lakka en del blå detaljer fks der med speedometer osv, har sportratt og nav til den om ønskeli,har brukt bmw 325 e30 vinge på,bmw frontspoiler som er tilpasset til å skru fast org frontfanger,med leppe..heimelaga badlook list som ble lagd av blikkenslager,2 stk bra lykter følger med++ ELLER kan selges utenom..

bilen er svartmatt lakert i srayboks,som se greit ut,luft inntak på panser (2 små) pluss lakert blåmetallic "flamme duppeditter"på panser osv.. bilen er ikkje senket med tok nedi en god del med fronspoiler av og til men har gått fint,følger med org felger osv..legger ut ett par gamle bilder...

toyota_jpg_mix_jpg_lyst_jpg_skilt.jpg

sportsratt_fr__toyota.jpg

bagasjerom.jpg

corollaen.jpg

kom med BUD!

pm eller 40455766

mvh einar

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider