thorgje Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Hei. Har en Golf III som vifta bare virker på 0 og 4. Er det noen som har vært borti noe lignede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 enten er det bryteren som er smeltet eller så er det den regulator tingen som ligger inni kanalen i fra vifta å til varmeaparatet. du kan jo prøve å måle strømen i stikket på vifta. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 bytt motstanden! pleier å funke fett =) det er den greia som sitter inn i viftekanalen under dashbord på passasjersiden. Den har ledning til seg som du kobler fra og så klemmer du inn "klipsene" på sidene og drar den ut. Tar ca 2 min å bytte... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear^^ Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 bytt motstanden! pleier å funke fett =) det er den greia som sitter inn i viftekanalen under dashbord på passasjersiden. Den har ledning til seg som du kobler fra og så klemmer du inn "klipsene" på sidene og drar den ut. Tar ca 2 min å bytte... Kan også være bryteren på panelet som er gåen. Trodde det var motstanden til meg også så jeg dro på huggern for å få taki ny, men det var likedan med den så jeg leverte tilbake den og kjøpte nytt panel med alle bryterne og da virket det. Det er en av de delene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 har samme feil, byttet motstanden, men var ikke den, så får dra på høggern å handle meg "nytt" panel jeg å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 jeg har samme feil på min Seat cordoba. har ikke orket å ordne med det enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 jeg har ekstra panel liggende =) ingen bil å bruke det på da:S :P Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg