scoopy Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 hei!! har en audi 100 2.l 3syl 87mod som ikke slipper etter bremsing så den er ubrukelig. noen som har en ide om hva det kan være. :biker mvh sccopy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Høres ut som stempelet i kaliperen er treg. Er ikke noe annet å gjøre enn å ta opp kaliperen og smøre sylinderen samt glide"pinnene". Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Uten om at du mangler 2 sylindrer i motoren Hehe, så henger nok sylindrene på hjulene. Ta myk opp sylindrene med noe passende (slik som et stort skrujern) som du tar mellom bremse klosser og skive og bøy til(gjenta noen ganger) på alle hjul for å presse inn kalipper stemplet. Er noen år siden jeg skrudde på en Audi, men husker ikke om en skulle presse inn stempel eller skru det inn (med et spessialvektøy). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoopy Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 takk,tror man skrur de, skal sjekke i mekke boka, jeg tenkte det kunne være hovedsylinderen som ikke slapp bremsevæske tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersta Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 jeg holder en knapp på hovedsylinder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inge1 Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 først jekker du opp for å kjenne hvilket hjul som går tungt! ofte det daznner seg rust rundt stemplene forran, da må du ut med stempelet og pusse rusta. men vær forsiktig med gummi pakningen så det blir tett når du setter det inn igjenn. stemplene er skrudd bak. sjekk også glidere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg