Passi Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Har V-maxx coilovers på min Passat. Fikk Møller til og montere dette for ca 2-3 mnd siden. Ble justert på ca 35mm bak. Men vil ha den litt lavere nå, har prøvt å justere bak nå, men mutteren under fjøra sitter jo som f***. Fikk kansje vrikket den en ørliten mm. Trodde det egentlig bare var til og skrue på denne mutteren. Håper noen kan komme med tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 rustløser og sånt hjelper.. Sitter ganske greit de mutrene etterhvert.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passi Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 rustløser og sånt hjelper.. Sitter ganske greit de mutrene etterhvert.. :) Har brukt WD-40 syns ikke det hjalp noe særlig, var helst nøkkelen som ga litt etter:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Har brukt WD-40 syns ikke det hjalp noe særlig, var helst nøkkelen som ga litt etter:thumb Har samme problemet på min. Viser bare at det lønner seg å legge litt mer penger i det og kjøpe rustfritt neste gang! Desverre! Det enkleste må være å ta det ut og justere det da. Eller evt prøve med forsiktig oppvarming! Når du får det opp, så smør gjengene godt inn med kopperpasta eller molykote før du monterer igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passi Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Har samme problemet på min. Viser bare at det lønner seg å legge litt mer penger i det og kjøpe rustfritt neste gang! Desverre! Det enkleste må være å ta det ut og justere det da. Eller evt prøve med forsiktig oppvarming! Når du får det opp, så smør gjengene godt inn med kopperpasta eller molykote før du monterer igjen! Går ikke dette opp blir det nok KW V2. Skulle droppet og kjøpt V-MAXX. Lærer så lenge man lever:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 er ikke at det ikke er rustfritt som er problemet.. det er kommet masse sand og dritt i gjengene som er problemet... ta å spray på litt vann eller rustløser eller noe åsså trykklyft nerri kantene slik at det mesta ev sand forsvinner...sitter som faan når det er sand i gjengene.. de er så fingjenget vett så det skal ikke så mye til... de er ikke rustafast for de er galvaniserte så... oppvarming hjelper ikke på sand:P hehe.. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passi Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 er ikke at det ikke er rustfritt som er problemet.. det er kommet masse sand og dritt i gjengene som er problemet... ta å spray på litt vann eller rustløser eller noe åsså trykklyft nerri kantene slik at det mesta ev sand forsvinner...sitter som faan når det er sand i gjengene.. de er så fingjenget vett så det skal ikke så mye til... de er ikke rustafast for de er galvaniserte så... oppvarming hjelper ikke på sand:P hehe.. Får nesten prøve dette og:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passi Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Fikk endelig løsnet opp mutteren. Har sinnsykt mye igjen av gjengene nedover, så tar nok litt tid før den er nede på ok høyde..... Foreløpig kun ene siden jeg har prøvt på, men tror nok det skal gå fint med andre også. Rustløser er fint hjelpe middel:titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Kjørte med Vmaxx på passat`n i flere år og mange tusen km. og ikke hatt problemer i det hele tatt. Men jeg har selvfølgelig passet på at det har vært skikkelig reint før jeg begynte og tenke på og skru. Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg