Stig Robin Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 skulle installere kupevifte her om dagen, når jeg skulle dra ledninga inn i kupen kom det en (luft?) slange i lamme. såg ikke hvor den skulle være, når jeg starter bilen hører man at det suser fra den :p, og av og til surkler det litt.. slangen er på høyresiden bakom hanskerommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 vacuumslange? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 skulle installere kupevifte her om dagen, når jeg skulle dra ledninga inn i kupen kom det en (luft?) slange i lamme. såg ikke hvor den skulle være, når jeg starter bilen hører man at det suser fra den :p, og av og til surkler det litt.. slangen er på høyresiden bakom hanskerommet. Høres ut som vakuumslangen til motorstyringen din. På KE-Jetronic går det en vakuumslange fra innsuget til motorstyringen, denne er med å justere tenningstidspunktet. Motorstyringen er bak sparkedekselet under A-stolpen på passasjersiden. Dekselet er festet med en skrue (samt dørpaknigen). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Robin Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 okei,var ikke noe nippel på motorstyringen men var en slange bakom dær igjen som jeg fikk koblet den andre slangen på! men hvorfor har jeg ikke merket noe på motorn om dette har noe med og justere tenningstidpunktet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg