Gå til innhold

Hvordan sno seg unna parkeringsbot?

Ranger emnet


KRÅVL

Anbefalte innlegg

Ved skolen er det tre oppmerkete plasser hvor man kan stå i maks 15min hvis man ikke har p-bevis. Jeg hadde ikke dette for bilen jeg kjørte og fikk en bot på 700kr etter å ha blitt registrert parkert i 25min. Kan jeg føre en sak som sparer meg disse penga?

 

Firmaet heter Smart Security AS. Jeg ringte ca. 2,5 timer etter at boten ble skrevet, og fikk beskjed om at de ikke hadde saken inne og at jeg skulle sende dem en mail hvor jeg beskriver omstendighetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Smart security er ett så useriøse som det er mulig og bli. Hater dem!!

 

Parkerte selv på gjesteparkeringa mi i litt over 2 timer og fikk bot. Dette pga at smart security mener jeg har brutt reglene om at beboer maks kan parkere der i 2 timer. Dette står alså i borretslagspermen, noe de mener er god nok opplysning.

 

På skiltene står det bare gjesteparkering, og at gjester kan parkere der i maks 3 døgn.

 

Har prøvd og klage, men smart security mener at Gjesteparkering=Automatisk betyr forbudt for alle andre enn gjester.

Ettersom de heller ikke er medlem av parkeringsklagenemda, er forliksrådet det neste steget. Er dog litt i tvil om jeg gidder å ta saken dit.

 

Hvis vektere er folk som ikke kom inn på politihøyskolen, må parkeringsvakter være folk som ikke kom inn på vekterkurset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care da? Sure penger er sure penger. Dette er dobbelt så mye som det jeg fikk for å kjøre i 45km/t over fartsgrensa i CA.

 

Jeg foreslår du tar saken til forliksrådet, Mundus. Er ikke noe poeng å la disse møkkaselskapene tråkke på almuen.

 

Det må vel være veldig upraktisk å parkere bilen din i California om du går på skole i Norge, så da må du nok dessverre forholde deg til reglene som gjelder her.

 

Nekter du å betale husleia di også? Eller skatten? Det er mye som kan føles som sure penger. Sånn er det å bli voksen.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår