Gå til innhold

Griseprat-tråden!

Ranger emnet


Villstyring

Anbefalte innlegg

Bråkete damer kan være skummelt.

Natt til første mai for noen år siden så hadde jeg med meg dama hjem for første gang. Ho trodde ikke mora mi var hjemme, for jeg plaserte en kompis og ei venninde på sofaen i stua før vi gikk opp på rommet mitt. Ho ble ganske høylytt etterhvert og vi hadde visst klart å flytte senga rundt meteren. Plutselig hamrer det på døra mi, og en "lettere irritert" stemme roper: JEG PRØVER Å SOVE!!

Dama var ganske flau da, for ho hadde ikke møtt mora mi endadamndamn

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bråkete damer kan være skummelt.

Natt til første mai for noen år siden så hadde jeg med meg dama hjem for første gang. Ho trodde ikke mora mi var hjemme, for jeg plaserte en kompis og ei venninde på sofaen i stua før vi gikk opp på rommet mitt. Ho ble ganske høylytt etterhvert og vi hadde visst klart å flytte senga rundt meteren. Plutselig hamrer det på døra mi, og en "lettere irritert" stemme roper: JEG PRØVER Å SOVE!!

Dama var ganske flau da, for ho hadde ikke møtt mora mi endadamndamn

 

den er flaut:) ossen var blikket til muttern etter det?

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråkete damer kan være skummelt.

Natt til første mai for noen år siden så hadde jeg med meg dama hjem for første gang. Ho trodde ikke mora mi var hjemme, for jeg plaserte en kompis og ei venninde på sofaen i stua før vi gikk opp på rommet mitt. Ho ble ganske høylytt etterhvert og vi hadde visst klart å flytte senga rundt meteren. Plutselig hamrer det på døra mi, og en "lettere irritert" stemme roper: JEG PRØVER Å SOVE!!

Dama var ganske flau da, for ho hadde ikke møtt mora mi endadamndamn

 

hehe, jeg kan faktisk holde kjeft også jeg, men innimellom er det jææævla vanskelig!

Om jeg vet at det er folk som prøver å sove i nærheten og klokka henviser til soving, så prøver jeg å ti stille.. :P

En gang vi gikk ut av leiligheten lurte husverten på om det gikk bra med oss.. hahahah..

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe!

Det var det jeg fant ut å..

---------------------------

Var på besøk hos ''svigers'' en helg for noen uker sia og fikk beskjed om at nå var dusjen ledig og jada, det er plass til dere begge to, sa ''svigermor''..(:D) Glad og lykkelig stakk jeg og kjærstn i dusjn og ble der i.. ehm.. lengre tid enn 2-3 dusjer, for å si det sånn. Mulig jeg presterte å bråke litt.. (tror jeg vekte broren hans, som sov i samme etasje som dusjen er i...) ''Svigermor'' gliste bare rått når vi kom ned fra dusjen.. mon tro hvor mye de egentlig hørte..?

Virker da som om "svigers" er ganske åpne med andre når det gjelder sex/kropp/intime ting, men det finnes vel grenser? :P

 

Hadde jeg hatt ei dame, og mamma/"svigers" sa det til meg hadde jeg blitt drittforbanna. Spesielt mamma siden hun er helsesøster. En gang jeg var med kammerater spurte hun meg om jeg pleide å vaske bak skinnet. Det tok kaka for å si det mildt!

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så galt egentlig. Ho kjenner meg, men dama turte ikke å treffe "dragen" på enda et par uker :p

Mobber ho fortsatt for det, hehe

 

Edit: Var da veldig så fort det dumper inn poster her da:S

 

Villstyring: Joda, det går å holde kjeft hvis man må, men ho trodde vi var alene, og jeg gav vel egentlig bare faen så jeg gadd jo ikke å hysje på ho akkurat;)

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker da som om "svigers" er ganske åpne med andre når det gjelder sex/kropp/intime ting, men det finnes vel grenser? :P

 

Hadde jeg hatt ei dame, og mamma/"svigers" sa det til meg hadde jeg blitt drittforbanna. Spesielt mamma siden hun er helsesøster. En gang jeg var med kammerater spurte hun meg om jeg pleide å vaske bak skinnet. Det tok kaka for å si det mildt!

 

Sexlivet mitt holder jeg helst unna foreldre+svigerforeldre, men som du nevner.. ja, de er ganske åpne om sånt :P

Er så gla jeg ikke bor hjemme lenger!

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår