Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Hvorfor det? JEG synes det er den peneste jeg har sett. Om du mener noe annet kan du heller si det, enn å fortelle meg hva jeg synes, og hvor mye jeg har søkt etter S2000. For det vet du jo ikke. Teit.

 

x2.

 

rolfi: nyyyydelig e28!:) Savner gamle min når jeg ser dette.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? JEG synes det er den peneste jeg har sett. Om du mener noe annet kan du heller si det, enn å fortelle meg hva jeg synes, og hvor mye jeg har søkt etter S2000. For det vet du jo ikke. Teit.

 

Jojo. Greit nok det.

Jeg bare ser at den har orange blinklys, stygg vinge og utrolig stygge felger. Derfor jeg reagerte...

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo. Greit nok det.

Jeg bare ser at den har orange blinklys, stygg vinge og utrolig stygge felger. Derfor jeg reagerte...

 

Du ser det DU synes er stygg vinge og stygge felger.

Jeg synes forøvrig at orange blinkers er 10 ganger penere enn de såkalt hvite. Det peneste er sorte. Synes jeg.

 

Jeg synes corrado har noe av det syggeste som har blitt produsert av fronter. Men diskuterer ikke meninga di fordi. Ingen som kan si at en mening er feil. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser det DU synes er stygg vinge og stygge felger.

Jeg synes forøvrig at orange blinkers er 10 ganger penere enn de såkalt hvite. Det peneste er sorte. Synes jeg.

 

Jeg synes corrado har noe av det syggeste som har blitt produsert av fronter. Men diskuterer ikke meninga di fordi. Ingen som kan si at en mening er feil. :D

 

Jada jada, skakke drite meg ut mer nå.

Bra du liger de sorte blinkera best. Agree

Enig med at uorg. corrado front er mindre pent ja !

Endret av Oekern

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår