Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Vell, når du maser om at Passelaten var full i plast så skulle man nesten tro at dine fangere er laget reint stål Hehe :P Var bare det :P

Men er enig i at Passelaten passet det absolutt ikke :P

 

Det der er DÅRLIGSTE roinga jeg har lest tror jeg.. Skaff deg større årer eller bare vær mann nok til å innrømme at du ble tatt på fersken i å ikke ha peiling?

 

Syns da ikke Passat'en var så ille :P Kanskje litt mye bakfanger men..

 

Golf:

21zzow.jpg

 

For de som har fulgt med i timen så er soting av vinduer og lykter skikkelig fy fy innen stance.. MEN lav skal den ha creds for!

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er DÅRLIGSTE roinga jeg har lest tror jeg.. Skaff deg større årer eller bare vær mann nok til å innrømme at du ble tatt på fersken i å ikke ha peiling?

Ok, høres ut som du har din månedlige periode. Du maser om at alle feilene med bilen er plastikk, plastikk, plastikk og plastikk. Og det uten å tenke selv over hva din fanger på bilen din er laget av ;) Så eg spøkte om det og du tar du

blåser saken opp til uante høyder. Så da lurer eg på, hva i svarte ror eg ifra isåfall?? Om "Yngvejos" påpekte at glassfiber er også plast, hva hjelper det din sak ;) Da er det både plast på Passelaten + din egen mest sannsynlig :)

For å si det sånn så lærte eg noe av Yngve ja, men virker som du ikke var helt klar over det heller :P

Om du vil fortsette denne diskusjonen så får du mase i vei til moderator begynner å slette innleggene dine :P

 

Back to topic: Den Golfen, noen som har bilde forfra?

Endret av Thomas S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som har fulgt med i timen så er soting av vinduer og lykter skikkelig fy fy innen stance.. MEN lav skal den ha creds for!

 

Hva faen har soting av vinduer og lykter med stance å gjøre? Og det der er eneste måten å få 'murdered look' til å se riktig ut, enten ALT eller ingenting svart spør du meg. Som eieren av den bilen der selv sa i PVW, har du en dørlås som er originalt blank, er det ikke murdered. Alt må være svart.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen har soting av vinduer og lykter med stance å gjøre? Og det der er eneste måten å få 'murdered look' til å se riktig ut, enten ALT eller ingenting svart spør du meg. Som eieren av den bilen der selv sa i PVW, har du en dørlås som er originalt blank, er det ikke murdered. Alt må være svart.

Skjønner ikke hva det har med stancen sjøl, Det har jo bare med hvor fint bilen sitter, og faktisk, så elnge det gir en mere hehetlig stil, så får det stancen til å passe bilen bedre, men som Eirik sier over her, det har ingen ting å si.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen har soting av vinduer og lykter med stance å gjøre? Og det der er eneste måten å få 'murdered look' til å se riktig ut, enten ALT eller ingenting svart spør du meg. Som eieren av den bilen der selv sa i PVW, har du en dørlås som er originalt blank, er det ikke murdered. Alt må være svart.

 

x2:klovn:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars 900i må ha slått seg, makan til vås er det lenge siden jeg har sett her på bf.. Han får legge ut bilder av scorpioen sin på stanceworks og fortelle folka der at flesteparten av dem failer i stance pga soting og plast..

 

Har du aldri hatt noe som har sitti noenlunde pent bør du i mine øyne være litt forsiktig med å kritisere.. Gjør noe selv før du dømmer andre.. Stance er en aldri så liten vitenskap, er ikke bare å kappe fjører og slenge på svære felger med 1m spacere..

Endret av Nytern

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det mye vås her som ikke hadde noe med diskusjonen ang plastikk/glassfiber å gjøre hvertfall..

 

MEN, hvertfall på Stanceworks feks. er det titt og ofte de kritiserer soting av lykter/vinduer.. Nå skal jeg ærlig si at jeg IKKE kjenner til begrepet "murdered," har faktisk aldri hørt om det. Og min kritikk av soting av ditt å datt var ikke kritikk av den type stance. Bare har bitt i meg at de ofte kritiseres på den siden jeg er mest på. Om det er en del av noe stance konsept så skjønner jeg for all del det.

 

Når det gjelder Scorpioen min, så var det postet ETT bilde i presentasjonstråden min, og der står det fint lite om at bilen MÅ være stancet.. Er vel mer å bare legge ut om prosjekter og "Daily Drivers," noe scorpioen er. Har aldri sagt noe om at den har stance, så om noen trodde det så bevis det gjerne. Jeg veit hva jeg skriver.

 

Har heller aldri påstått at jeg har eller har hatt noe som "sitter fint" så det er å kanskje å legge ord i munnnen på meg.

 

Men tror flere enn meg er enig i at SVÆRE plastfangere ala F&F har FINT LITE med stance og gjøre.. Det har vel tråden her bevist for lenge siden. Så når det gjelder den diskusjonen så gir jeg ærligtalt katta i om fangere er av plast eller glassfiber. Den kritikken der står jeg glatt for.

 

Takk for kverulanter og snarfyrte suppehode. Og mest takk til de som faktisk klare å være mer enn 12 år i hodet og er saklige.

 

Edit; og til Merce-123456....... du er å blir en femi klovn som kan gå ut i garasjen og sniffe mer rosa lakk. Win for deg å endelig "x2'e" deg med på noen som fant noe og ta meg for."

 

(Blir sikkert sletta av mods, men det driter jeg forsåvidt i..)

Endret av 900i

Spotted in Narvik på Facebook?

https://www.facebook.com/groups/113062795388716/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår