tsracer Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 jeg har en 91 mod golf med 1,6 bensin motor. som jeg tenkte og bygge om til turbo diesel. hva må gjøres for at dette skal fungere? hva må byttes? har en 91 mod golf med turbodiesel. hva må flyttes over? motor og gir el nett? Siter http://www.bilforumet.no/faq Volvo 740Turbo Intercooler volvo 240 gl-vinterbil-Solgt volvo 240R (Prosjekt Bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas90 Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 jeg har en 91 mod golf med 1,6 bensin motor. som jeg tenkte og bygge om til turbo diesel. hva må gjøres for at dette skal fungere? hva må byttes? har en 91 mod golf med turbodiesel. hva må flyttes over? motor og gir el nett? Er usikker på det med elnettet, men jeg anbefaler deg egentlig å flytte over hele shiten, da er du jo egentlig sikra. Du må vel kanskje bytte eksosen også, mener diesel har samme eksos som 1.8, men forskjellig fra 1.6. men som sagt litt usikker. Siter - 2001 Audi A6 Allroad 2.5 TDI - 1985 VW Golf 1.6 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Send søknad til Biltilsynet først! ;) Tank, påfyllingsrør, pumper, drivstoffrør, eksosanlegg, motor, gir, ledningsnett, speedometer, kald-start/"choke".. Kan være greit å ta en titt på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Send søknad til Biltilsynet først! ;) :coplight Viktig :coplight I dette tilfellet er det en ren formalitet, karosseriene er klin like og bilen ble levert med begge motorene originalt. Men, det gjelder å ha dialog fra før ombyggingen starter hvis du planlegger å godkjenne og forsikre bilen med ny motor. Ingen liker å ikke ha blitt opplyst om noe på forhånd, dette gjelder også trafikkstasjonen din. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg