Casak Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hei, noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt hevesett til Toyota Carina E 97' ? Tenker på å heve den 20-30 cm om mulig. Samtidig, for og skjule at den er hevet sette på side skjørt, så det blir litt mer diskret. Er det noe jeg klarer å montere selv forresten? Annen ting jeg lurer på er: kan jeg montere Xenon på lyktene? Har bare vanlige halogen pærer nå, men ønsker Xenon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hei, noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt hevesett til Toyota Carina E 97' ? Tenker på å heve den 20-30 cm om mulig. Hvorfor vil du det? Uansett så tror jeg ikke det finnes hevesett til den typen bil.Så da får du bare kjøpe deg en Hilux! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hei, noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt hevesett til Toyota Carina E 97' ? Tenker på å heve den 20-30 cm om mulig. Samtidig, for og skjule at den er hevet sette på side skjørt, så det blir litt mer diskret. Er det noe jeg klarer å montere selv forresten? Annen ting jeg lurer på er: kan jeg montere Xenon på lyktene? Har bare vanlige halogen pærer nå, men ønsker Xenon. Hehehe, dette innlegget tar jeg ikke seriøst az, dette MÅ være fleip/ironi, i hvertfall alt som ikke har med xenon å gjøre. Hevesett til Carina E skurrer, og å sette på sideskjørt for å skjule at den er hevet 20-30cm er som å stikke huet i sanda og tro at man blir borte =) IRONI-ALARM =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casak Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Er helt seriøs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embla Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Hva vil du oppnå med dette? Heve for å få bakkeklaring kan jeg skjønne, men sideskjørtene vil jo fjerne bakkeklaringa igjen. Dessuten tror jeg ikke hjuloppheng(bærearmer,foringer, stabstag,drivaksler) har så mye å gå på at du kan heve bilen noe særlig. Alt er jo laget for standard høyde. Bilen kommer dessuten til å bli et mareritt å kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casak Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Vil oppnå det så det blir større avstand fra bakken til setet, skjørtet er bare for og skjule at jeg har hevet den, ettersom den skal se mest mulig 'normal' ut. Er det m.a.o utelukket å få til ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Er det m.a.o utelukket å få til ?? Ja. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 du vil jo ikke kunne skjule dette hvis du hever bilen 20-30 cm? Du vil jo ha en ganske stor glipe mellom hjul og hjulbue? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casak Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Ahh, altså skjermen på hjula ? Blir det opphevd der og ja ? Er vel i fjærene ja. Søren da, blir jo ekstremt stygt det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Ja det blir grusomt stygt.. hehe, håper du tenker deg godt om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casak Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Joda, hehe, får vel bare droppe det da =p Takk for hjelpen, og god jul! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawkie Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Med mindre han mener 20-30 mm med 20-30cm, tror jeg ikke det vil være lovlig heller mtp. at tyngdepunktet vil bli så høyt at den kan kan flippe i en sving. Med mindre du har noen massive dekk og felger. ? Siter If it's unsafe to race it, style it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casak Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Med mindre han mener 20-30 mm med 20-30cm, tror jeg ikke det vil være lovlig heller mtp. at tyngdepunktet vil bli så høyt at den kan kan flippe i en sving. Med mindre du har noen massive dekk og felger. ? Beklager for sent svar, er ikke så aktiv på forumet, hehe. Men nei, har ikke noen massive dekk&felger. 185/65 R 14 er det jeg har, både framme og bak :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg