Svampebob Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Har kjøpt meg Steel mate parkering sensor. Men jeg skal koble en ledning til reverslys +, men er litt usikker på hvor det er. Har spurt en kar, men han sa jeg skulle koble den rett på baklyset, men syntes det virker litt rart. Her er installasjon manualen Bilen er volvo 460gl 2L 1993 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Det er vel retten og sletten bare å dra strømkabelen til parkerings-hjelpen til + på ryggelampa? :) Er bare å åpne plastikken bak løkta det, og koble seg på ;) Da har du PDC, når revers er aktivert. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svampebob Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Er ikke værre nei, skal sjekke det i morgen:) Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Tok en nærmere titt på installasjons-manualen nå, og der stod det jaggu mye rart gitt. Men det du MINST trenger å koble, er: Rød kabel på ryggelys Rosa kabel på parklys Står jo at du ska koble til brems, og blinklys og faens oldemor, men tipper alt det er unødvendig :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Ville ikke koblet den rosa på parklyd i denne bilen, finn en annen plass får strøm når du skrur på tenningen (f.eks cd spiller). Kobler du den inn på parklys vil pærevarsleren i instrumentpanelet begynne å lyse (var i hvertfall sånn i min 460). Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svampebob Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ja er mye som skal kobles sammen, men er jo ikke så vanskelig så tar alt sammen jeg da:) Kobla den rosa ledningen på rett på tenninga. Har fått den til å funke nå...yey. Men må koble di siste ledninge idag Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg