Gå til innhold

min 86mod volvo 240 turbo.

Ranger emnet


turbocontainer

Anbefalte innlegg

Din snik, har akkurat flowpreppa en stromberg og bygd om litt, og under denne operasjonen lakka jeg toppen metallic blå, den ble mistenkelig lik din forgasser. :volvsmile Godt gjort at begge har gjort det samme, samtidig.. :P

 

 

min ble lakket for ca ett år siden;) den gasseren som står på er bare en orginal som er laget til trykkgasser. den nederste på bildet er en orginal trykkgasser;)

 

motoren var den _s90r_ hadde i sin 245:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, ok da.. Er faktisk jeg som har kopiert deg uten å vite det :) Fått kjent om det er noe futt i motoren da ? :D

 

nei har desverre ikke det..:( venter på å få kjøpt meg oljekjøler og eksos så ska den testes litt på gårdsplassen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig oljekjøler får du kjøpt på KSR, men ikke med like god kvalitet som origialen :) Eksos er en smal sak :)

 

kjøper delene brukt;) har kjøpt dump oss ksr;) trenger bare downpipe resten lager jeg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Din snik, har akkurat flowpreppa en stromberg og bygd om litt, og under denne operasjonen lakka jeg toppen metallic blå, den ble mistenkelig lik din forgasser. :volvsmile Godt gjort at begge har gjort det samme, samtidig.. :P

 

Me tanke på at det er meg som har bygd den opp å lakket litt småting . hehe :)

Mvh Adrian

 

Volvo 245 Turbo 81

Polaris RMK 155" 600Ho 07

Massey Ferguson 4355 03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger en interkurder på den der. Blåse varmluft inn i forgasseren er vel ikke så stas. :)

 

ja trenger intercooler men det kommer enda ikke på en stund:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår