Alex89ss Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Har hatt litt problemer med kjølesystemet i det siste.. det var et minimalt lite rusthøl i slangen som gikk fra vannpumpa til turpedoveggen. samtidig som bilen blir fort varm. Og det ikke kommer noe varm luft i cupeen.. Jeg bytta den slangen og kjøpte ny termostat.. men problemet er der forstatt.. hva er galt da? Det virker som det er tett i systemet ett eller annet sted.. for radiatoren fylles aldri opp med vann.. men når jeg tar av den øvre slangen til radiatoren .. så renner det vann ut fra blokka liksom.. Er det mulig at jeg har satt termostaten feil elns? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Har hatt litt problemer med kjølesystemet i det siste.. det var et minimalt lite rusthøl i slangen som gikk fra vannpumpa til turpedoveggen. samtidig som bilen blir fort varm. Og det ikke kommer noe varm luft i cupeen.. Jeg bytta den slangen og kjøpte ny termostat.. men problemet er der forstatt.. hva er galt da? Det virker som det er tett i systemet ett eller annet sted.. for radiatoren fylles aldri opp med vann.. men når jeg tar av den øvre slangen til radiatoren .. så renner det vann ut fra blokka liksom.. Er det mulig at jeg har satt termostaten feil elns? da kan vera muligt at termostaten står feil..vikti at du får gummi pakningen som sitter rundt termostatet på rett plass.. Sia da virker som at radiatoren din ikkje fylles kan kanskje radiatoren vere dårli..få lett tak i brukt radiator.. Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg