Gå til innhold

Rattet Rister Skikkelig

Ranger emnet


Uchihaa

Anbefalte innlegg

er ikke det sånn ca orginaldim da?

 

Rister det like mye med andre hjul?

Prøve å sette bakhjula foran?

 

Kan være kast i et dekk eller en felg.

Selv om hjulene balanseres til 0 så kan det være kast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rister det hele tiden, eller i en bestemt hastighet?

 

195 65 15 bi hørrveli trangt...jeg har 185 65 15 å dekkene tar i innerskjermene nederst hele tiden....har du senter ringer på felgene? kan være mange årsaker til risting

 

 

 

Det rister vis jeg kjører i 30km/t saktere enn det så rister det ikke.

 

Mhm så at det ble litt trangt hehe.. jeg har ikke så veldig mye peiling på felger azz... beklager.. men hva er senter ringer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rister vis jeg kjører i 30km/t saktere enn det så rister det ikke.

 

Mhm så at det ble litt trangt hehe.. jeg har ikke så veldig mye peiling på felger azz... beklager.. men hva er senter ringer ?

 

vist det er alu så skal det vere en ring imellom navet på felgen å navet på bilen som gjør att felger passer 100% på bilen.visst den er borte å felgen blir for stor for navet på bilen så er det så og si umuli å få hjulet helt i senter...håper det hjalp

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist det er alu så skal det vere en ring imellom navet på felgen å navet på bilen som gjør att felger passer 100% på bilen.visst den er borte å felgen blir for stor for navet på bilen så er det så og si umuli å få hjulet helt i senter...håper det hjalp
'

 

 

Oijaa :O) takk for hjelpen da ;P jeg hadde bare 2 naver bak og ikke foran... er det vanskelig å få kjøpt de eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Orginal dim på 1,6 100hk (AFT) er ifølge vognkortet mitt 175/65-14, så 195/65-15 er altfor stort.

 

Vet jo ikke hvilken motor trådstarter har, men 195/65-15 er uansett feil;)

 

På vento er vel stortsett 175-65-14 orginalt uansett modell vist jeg ikke tar helt feil...?

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår