nstyling Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Driver å bytter spiller i en golf 4 som har en 2 din spiller og skal sette inn en ny 2 din spiller Pioneer FH-P80BT. Problemet er at jeg ikke finner ledningen til tenningen i orginal stikket til bilen. Virker som det er 2 til batteriet en til jord og to små ledninger som går til hvert sitt stikk. Når jeg da kobler opp den nye spiller så står den jo på hele tiden ettersom både tenningsledningen og batteri ledningen går direkte til batteri. Noen som har vært borti lignende problem? Går det ann å legge opp ny tennings ledning og hvor kan man legge den fra?? Takker og bukker for alle svar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 ikke noe problem, bare og hente spenning fra sikrings boksen fra en eller anna kurs som kun har spenning når tenninga er på :D feks vindus viskere. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 ellers så kan du prøve å ta ut nøkkelen når du måler. Når du slår på tenninga på en volkswagen, og så slår av igjen, er det strøm på spilleren helt til du tar ut nøkkelen. Prøv så skal du se :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nstyling Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Flotte svare det, men skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det...som feks å hente strøm fra noe som kun er på når tenninga er på. Kan noen forklare det litt nøye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 se under dashen på sjåførsiden.. der ser du en liten rekke med "bolter"som det går noen kabler inn på.. den helt til høyre med brune kabler er tenning... håper du finner ut av det..rart at det er begge som går til batterietda mn.. hmm... Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 ellers så kan du prøve å ta ut nøkkelen når du måler. Når du slår på tenninga på en volkswagen, og så slår av igjen, er det strøm på spilleren helt til du tar ut nøkkelen. Prøv så skal du se :) Skjønte du dette eller? Tipper du har målt på ledningene når nøkkelen står i tenninga, da blir det strøm på begge. Hvis du har prøvd det, så er det noe annet, men du sa liksom ikke noe.Jeg er ganske sikker på at dette er feilen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg