milman123 Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 er en 1,8tq, - tempraturmåleren min står dønn på 60 grader, bytta tempføler for noen måneder siden, og etter der så reagerte den litt bedre, men gikk aldri opp til 90. nå står den dønn på 60 konstant. forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 ta å puss ene pluggføleren med fint sandpapir. Så skal du se at det bedrer seg:)Legger seg en pen liten hinne på den. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Er ikke termostaten din som har tatt kvelden da? At den står åpen hele tiden og slipper igjennom kjøleveske. Var det som var mitt problem da min bil stod på 60grader hele tiden og ble aldri varm.. Kan jo også sjekke kjøleveske nivå.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hvor ligger denne føleren? har et lignende problem. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Neimen, er det liv i deg å Kenneth? :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Ut ifra min egen bil så er en nedre slangen ut fra radiator (er tappekran der for kjøleveske også), den andre sitter baksiden av motoren (mot torpedovegg) i et forgrenings hus.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Helt rått elelr hva Alex.. Er liksom på natte vakt å må jo svare på noe av det folk lurer på :) Neimen, er det liv i deg å Kenneth? :P Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Helt rått elelr hva Alex..Er liksom på natte vakt å må jo svare på noe av det folk lurer på :) Hehe, skjønner skjønner :) Er bare ikke så ofte jeg ser deg innom her lenger. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Prøver å komme innom noen ganger i uka nå da jeg har fått litt bedre tid :) Er mye de samme spm som går igjen her enda ser jeg. Får vel få til et lite treff i vinter eller mot våren igjen vel? Hehe, skjønner skjønner :) Er bare ikke så ofte jeg ser deg innom her lenger. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Prøver å komme innom noen ganger i uka nå da jeg har fått litt bedre tid :) Er mye de samme spm som går igjen her enda ser jeg. Får vel få til et lite treff i vinter eller mot våren igjen vel? Dessverre ja, har gitt opp å svare på dem jeg nå. Skal nok kunne klare å få til det ja =D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg