steinar Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Trenger en ny forgasser til gogolfen min. Motoren kveles i tide og utide og turtallet hopper som en løpsk elg. Noen som har en til overs som faktisk fungerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 å ja. Har fått tilbud på en 2e forgasser - hva skiller mellom denne og 2e2? Funker de like greit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi 100 Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 2e forgasser er samme som 2e2 forgasser. Det er muligens foringen som er mellom forgasseren og manifoilen. Denne koster 700,- på VAG forhandler. Hvis den er veldig morken (mye sprekker) er den slitt, og må byttes. Jeg gjorde dette på audien min og turtalet sank, samtidig som at bilen min ikke daua ut i hvert eneste kryss hver gang jeg trykka inn clutchen. Siter Bil nå: 1985 Audi 100 2,2 CS Quattro Antall biler tidligere: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg