Shisatsu Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Jeg har da kjøpt meg en Magnat Subtech 225 ( http://www.magnat.de/index.php?id=2419&L=1 ) og en Magnat Rock 6000 forsterker. Forsterkeren er 4-kanals, og skal bare kobles til sub'ene. Etter mye stressing med å trekke ledninger fra cd-spiller/batteri og bak er nå alt klart til bruk. Eneste problemet er at jeg ikke får strøm fra forsterkeren til sub'ene. Hva kan problemet være? Kan det være koblingsfeil mellom forsterker og sub? Hvordan skal ledningene mellom sub og forsterker kobles i forsterkeren? Har hørt litt om å brukoble forsterkeren for dobbel effekt, men hvordan gjøres det? Siter '96 BMW 318is E36 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Korleis er tilkoblingene på subkassa? Korleis har du koblet deg til på subkassa? Er det nokre metallstenger du IKKJE har tatt vekk!? Ved brukobling brukes 2 kaneler på forsterkeren til å deive ein last. Dvs at du bruker + på eine kanalen og - på den andre kanalen til å drive høgtaler(ene) Dette skal være forklart i bruksanvisningen og væra merka på forsterkeren. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shisatsu Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Det er 2+ og 2- på subkassen. Metallstenger hvor da? Siter '96 BMW 318is E36 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shisatsu Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Har nå fikset det. Var noen koblinger som ikke var skikkelig festet... Siter '96 BMW 318is E36 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg