Gå til innhold

Da er ny Golf VI bestilt!

Ranger emnet


teipen

Anbefalte innlegg

Da han overså dette spørsmålet og dette sikkert er en firmabil, så blir den sikkert helt nedteipa denne og..

 

Selv om dette ikke er en firmabil, så blir det sikkert teiping på denne også:) Det som er helt sikkert er at jeg kommer til å teipe taket sort slik som den forrige. Grunnen til at jeg teiper en del er at jeg jobber på Bilreklame AS i Trondheim. Dette gir jo en kjempefin mulighet til skille ut bilen fra andre Golfer, da dette er en bilmodell som det går jævlig mange av i trafikken...

Det teipes en del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Selv om dette ikke er en firmabil, så blir det sikkert teiping på denne også:) Det som er helt sikkert er at jeg kommer til å teipe taket sort slik som den forrige. Grunnen til at jeg teiper en del er at jeg jobber på Bilreklame AS i Trondheim. Dette gir jo en kjempefin mulighet til skille ut bilen fra andre Golfer, da dette er en bilmodell som det går jævlig mange av i trafikken...

 

Ja, en bil stappa med reklame er helt klart drømmen min altså.. :diespam:

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Da han overså dette spørsmålet og dette sikkert er en firmabil, så blir den sikkert helt nedteipa denne og..

 

Den teipes vel fordi han får betalt for det.

Tviler på at han gjør det frivillig uten betaling.

 

Men gratulerer trådstarter med ny flott bil:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår