teipen Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Da har jeg kvittet meg min noe spesielle gamle 5`er og bestilt 6`er. Klarer nesten ikke vente, men den som venter på noe godt... Ble Candywhite denne gangen også, 2.0 TDI, 4motion, highline med soltak og xenon og full Votex-pakke. Bilder av gamlebilen: Siter Det teipes en del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liquidsilver Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 gratulerer med ny bil da!:D Siter Jeremy Clarkson: What's the Norwegian for 'Oh, cock'? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Gratulerer =) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Skal du ha så mye grell reklame på nybilen? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Sku akkurat til å spørre om det samme :P Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Golf VI er noe av d fineste jeg har sett:P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Grattis :) Var ute og prøvekjørte et par i dag, absolutt en bil man kan glede seg til man får! Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 hvorfor ikke scirocco :P ? :P grattulere Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teipen Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 hvorfor ikke scirocco :P ? :P grattulere Scirocco kommer ikke med 4MOTION... Bare vent til du får se bilder av bilen min når den er ankoomet så skjønner du sikkert at dette blir en rå bil i forhold til en standard Golf6! Siter Det teipes en del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Sku akkurat til å spørre om det samme :P Da han overså dette spørsmålet og dette sikkert er en firmabil, så blir den sikkert helt nedteipa denne og.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teipen Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Da han overså dette spørsmålet og dette sikkert er en firmabil, så blir den sikkert helt nedteipa denne og.. Selv om dette ikke er en firmabil, så blir det sikkert teiping på denne også:) Det som er helt sikkert er at jeg kommer til å teipe taket sort slik som den forrige. Grunnen til at jeg teiper en del er at jeg jobber på Bilreklame AS i Trondheim. Dette gir jo en kjempefin mulighet til skille ut bilen fra andre Golfer, da dette er en bilmodell som det går jævlig mange av i trafikken... Siter Det teipes en del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Selv om dette ikke er en firmabil, så blir det sikkert teiping på denne også:) Det som er helt sikkert er at jeg kommer til å teipe taket sort slik som den forrige. Grunnen til at jeg teiper en del er at jeg jobber på Bilreklame AS i Trondheim. Dette gir jo en kjempefin mulighet til skille ut bilen fra andre Golfer, da dette er en bilmodell som det går jævlig mange av i trafikken... Ja, en bil stappa med reklame er helt klart drømmen min altså.. :diespam: Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teipen Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Eneste forskjell er at min blir Candywhite og xenon... Siter Det teipes en del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teipen Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Ja, en bil stappa med reklame er helt klart drømmen min altså.. :diespam: Nå trenger den ikke nødvendigvis å bli stappa med reklame, men det er jo artig å skille ut en bil litt fra alle andre. Men smaken er som baken... Siter Det teipes en del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Da han overså dette spørsmålet og dette sikkert er en firmabil, så blir den sikkert helt nedteipa denne og.. Den teipes vel fordi han får betalt for det. Tviler på at han gjør det frivillig uten betaling. Men gratulerer trådstarter med ny flott bil:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg