Peenut Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Hei jeg har litt problemer med startsperren på en Honda Civic hachback 96 mod: Jeg har mistet en chip som var på nøkkelen , d var liksom "hjernen" til startsperren og uten den får ikke bilen besintilførsel. Nå sier de at jeg må kjøpe nytt system til nesten 5000 kr:( stemmer dette? er d ikke noe vei utenom? går d ikke an å kode en ny chip då? jævla irriterende..ingen som sa at den var verdigfull , jeg fikk nøkkelen uten deksel noen som har peiling? Hilsen Roy aka. Peenut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 hør på http://www.club-honda.org. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 prøvd å koble fra batteriet og så koble det på igjen??? Funket på Mazda 626:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Høres merkelig ut. På Peugeot så programmerer de den nye chippen inn i styringsystemet. De kobler på apparatet sitt, og progger bilen til å godta den nye chippen. Kan ikke med min beste vilje skjønne at du ikke skal kunne gjøre det samme med Hondaen din. Hva hvis noen stakkars jævler mister nøkkelen sin da? Skal de da måtte kjøpe hele jævelskapet på nytt? Nei, stikk innom en annen forhandler og spør noen der. Eller ring til importøren og be om å få snakke med en tekniker, eller en teknisk ansvarlig. Da får du den hjelpen du trenger. Lykke til. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LfX Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Om du har en '96 mod. skal du også ha en rød nøkkel. Om du ikke har den, har du problem. Har du enten rødnøkkel eller res.nøkkel, har Norsk nøkkelservice og Safe-Tec greid å lese av koden på nøkkelen og legge den inn i en ny nøkkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg