Nytern Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Har en Combo, når den er kald går den rundt 1200rpm på tomgang. MEN! Når jeg trykker inn clutch stiger turtallet 100-200rpm. Nesten som om en slurer veldig forsiktig med clutchen. Lukter ikke svidd clutch, den tar godt og om jeg ruser motoren i fri flytter ikke bilen seg. Jeg er litt supernøye, selv på en bruksbil. Er det noe galt eller er jeg bare teit? :) Edit: "Problemet" er borte når bilen er driftsvarm. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Tungtflytende olje i girkassa?. Når clutchen er ute drar du jo med den inngående akselen i girkassa, menm jeg syntes det hørtes mye ut med 200 o/min. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 menm jeg syntes det hørtes mye ut med 200 o/min. Det er sikkert en skriveleif fra han:-p han mener sikkert 1000-2000rpm Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Heihei! Jeg mente 200rpm, fra 1200 til 1000 rpm når clutch ble trykket inn. Jeg tenkte ca det samme som dere tilslutt og fikk bytta olje på girkasse. Blir spennende å se i morgen tidlig om det gjorde noen forskjell, uansett var det ihvertfall behov for det! Makan til skvip som rant ut :) Takk for svar ihvertfall! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg