Simenand Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Fikk etter å ha byttet forstillingsdeler et problem med bremsene på min 99 passat! Det skjer innimellom rett før bilen stopper, da blir plutselig pedalen hard, samtidig som det kommer en lyd som sier litt liknende sploing! Slipper da pedalen og så er den helt normal igjen. Virker som den tror absen skal slå inn, men får ikke bestemt seg liksom. Noen som har vært borti noe liknende???? Kan legge til at det ikke er funnet noen feil på sensorer ved bruk av diagnose og absen virker som den skal. Har sjekket bremsevæske, og kan ikke finne noen lekkasje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simenand Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Anyone??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuta87 Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Det samme skjedde meg på vei til jobb i dag. Det var glatt som faen og når jeg trykte inn bremsen for 2. gang ble den hard, å jeg mister en del bremse effekt. What iz thiz? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simenand Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Har hørt litt rundt, og har fått høre at det kan være en av tennene på abs-kransen eller hva det heter som kan ha sprekt eller fått noe møkk i seg. Skal få sjekket det opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuta87 Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Bremsene til meg klikka helt, slo seg på alle 4 så fikk ikke kjørt mere. Måtte kjøpe ombyggingssett og ny bremsekraftforsterker, 10 000,- ut av julegavepenga :D "Go Jul" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Bremsene til meg klikka helt, slo seg på alle 4 så fikk ikke kjørt mere. Måtte kjøpe ombyggingssett og ny bremsekraftforsterker, 10 000,- ut av julegavepenga :D "Go Jul" hmm har vet ute for det samme,va på en v6TDI. viste seg at en ventil/bryter på abs-modulen ikke slapp tilbake trykket. skiftet denne og sletta feillager og det funka som det skulle igjen. (sier ikke at det va den samme feilen som på din¨,men det kosta langt langt ifra 10 000,-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg