Gå til innhold

BMW Power :D

Ranger emnet


Quicksilver

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Quicksilver

 

 

Jepp flere av de strippede Drag BMWene i sverige som veier 3-500kg mindre med sveiet sperre og uorginal girkasse kjører fortere..

 

Kan jeg spørre om hvorfor ikke du oppgarder din???

 

Med uorginal kasse, mener du kasse fra annet merke eller bedre av samme merke?...

 

 

Du kan jo vri å vende det på akkurat den måten du vil for at din supra er super, men altså så lenge du ikke har skilter så er det laaaaaaaaaaaangt fra en gatebil!!!!!!!!!!! g da blir det sammenlignet med en helt annen gruppe

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

 

Kan jeg spørre om hvorfor ikke du oppgarder din???

 

Med uorginal kasse, mener du kasse fra annet merke eller bedre av samme merke?...

 

fårløpig har jeg ikke hatt behov for å oppgradere men det kan jo hende at jeg gjør det når jeg har maxet det oppsette jeg har nå.

 

Orginalt er vel slik den har blitt levert fra fabrikk. M3 kasse i 316 er jo forsatt orginalt. men M5 kasse i 3 Serie er jo ikke orginalt.

 

Originally posted by just crusing

Du kan jo vri å vende det på akkurat den måten du vil for at din supra er super, men altså så lenge du ikke har skilter så er det laaaaaaaaaaaangt fra en gatebil!!!!!!!!!!! g da blir det sammenlignet med en helt annen gruppe

 

bra svar fra en som har godt tom for argumenter ;) jeg forteller deg ikke noe annet en fakta om Supra, så får det bli opp til deg å mene om det er en super bil eller ikke.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at det er en toyota er det jo en super bil med tanke på kvalitet....

 

Jeg mener da at å sette inn en m3 kasse i en 316 er like orginalt som å sette inn enn m5 kasse i en 316.

 

Men assa du vrir jo å vender på alt sånn at supra skal bli den beste, Jeg ser på resultatene og da er det jo skremmende mye bmw som er turbolada som vinner. Dette har hele tiden vært mitt poeng fra starten av. Ikke om bilen er ogrinal o.s.v. Men vi kan jo la dette ligge litt starter jo å bli langt unna tema.

 

Hvor mnage hk håper han å få henta ut av denne bmw?

Blir det skilter på den?

er m3 3,2 liters motoren tilsalgs?

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg synes det blir litt feil å gå så i detalj, mereriktig å holde seg til hva som er levert til chassi modelen som f.eks E30 eller E36, svært få som setter inn M3 kasse i 316 uten at motoren er byttet. men men det kan det sikkert kveruleres over i all evighet hehe

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår