Gå til innhold

g60

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  Sitat
Originally posted by tvindal

jeg hadde en Golf G60 med rslader, chip, bens.trykksreg., konfilter, bredere hjul, dr.shrick kam, supersprint grenrør og effektanlegg+++ som ladet ca. 1,2-1,3 bar...

 

denne skulle yte ca. 210-220 hk :)

 

gikk noe jævlig iallefall... veldig morsom bil

 

 

Den gikk jævli godt ja !! Bra trykk i den. Vet du hvor den går hen nå ?

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes vel, men jeg mener at den har vel ca 180 org?

Noe special editiopn one tror jeg ikke noe på at finnes!

 

Bilen jeg kjøper er en gti g60 edition one... har org 160....(litt usikker på om det ikke er 180), nå har den bortimot 210!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hva slags dyser som sitter i en golf g60 8v, vil det hjelpe å sette i 399cc dyser?

 

Kan en dumpventil gjøre noe nytte på en slik motor?

har den noe effekt eller forlenger den levetiden på RS-ladern?

1996 Volvo 945 2.3l FK - Girkassebytte

1987 Porsche 944 Turbo - Solgt, Gikk fortere

1990 Golf G60 BBM mk2 1.8l - Solgt, Gikk fort

1978 Ford Capri 3.1l - Solgt, Gikk fort

1991 Passat 1.8l, 1982 Golf mk1 1.5l - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter 280,5@3bar dyser på den (grønne)

 

store dyser hjelper ingenting om du ikke har chip for dysene...

 

uansett så rekker de orginaldysene i lange baner til den motoren.

 

skal du lade mer enn 1.5bar bør du oppgradere til større dyser.

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 3,5 bar bensintrykkregulator, RS lader med mindre ladehjul (minst 1,2-1,3 bar) nærmer du deg hva orginaldysene klarer før de går statisk. SNS stg 4 chippet til bruttern er det som er maks med std dyser og 3,5 bar bensintrykk. Han har K&N/PSD induction kit, RS utblås, (snart kraftig portet lader ca 0,8bar med std ladehjul), 63,5 mm Bastuck eksos, 3,5 bar fpr, 68 ladehjul, portet gass spjeld. Blir vel snart dobble innsug og kam også. Da må vi minst gå til redtops. Har mest lyst på på prøve yellowtops og 3 bar fpr men......

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne bilen det er snakk om???

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=348899

 

Det er en VW Golf GTI G60 Edition One

 

Det er IKKE 16v motor i denne.

 

Skulle vite det, for det er jeg som har bygget den:)

Da jeg leverte den fra meg var den bremset til 220hk/330Nm

Dette har jeg enda papirer på.

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøper på onsdag håper jeg, ja det er den bilen? vil du fortelle litt om hva du har gjort med den? er det orginale dempere/fjærer? noe en må være spesielt ops på?

1996 Volvo 945 2.3l FK - Girkassebytte

1987 Porsche 944 Turbo - Solgt, Gikk fortere

1990 Golf G60 BBM mk2 1.8l - Solgt, Gikk fort

1978 Ford Capri 3.1l - Solgt, Gikk fort

1991 Passat 1.8l, 1982 Golf mk1 1.5l - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår