Gå til innhold

ford rægger, ford 20m, ford 29m prosjekt

Ranger emnet


ford rægger

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Bremsene til 26m er overdimensjonerte i forhold til bilen generelt. Har et blad et sted, der det er reportasje av en finsk 26m med trimma 2.8i. Om jeg ikke husker feil, så var det 180+ hester i den bilen. Bremser og understell var originalt! Så jeg tror ikke det skal være problem å få godkjent den med 26m bremser. Men hvorfor slenger du ikke i en c4 automatkasse med shift kit? :P Da kunne du bare fått tak i en girkassetunell fra en 26m fra slutten på 60' tallet, siden det sitter c4 i 26m originalt.

 

Hvordan blir det med oppheng og understell forresten? Noen modifiseringer?

1984 Ford Granada 2.3 Ghia S

1981 Ford Granada 2.3 "Ghia"

1980 Ford Granada 2.3 LS

1973 Saab 96 v4 VRAK

1971 Saab 96 v4 1700 sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremsene til 26m er overdimensjonerte i forhold til bilen generelt. Har et blad et sted, der det er reportasje av en finsk 26m med trimma 2.8i. Om jeg ikke husker feil, så var det 180+ hester i den bilen. Bremser og understell var originalt! Så jeg tror ikke det skal være problem å få godkjent den med 26m bremser. Men hvorfor slenger du ikke i en c4 automatkasse med shift kit? :P Da kunne du bare fått tak i en girkassetunell fra en 26m fra slutten på 60' tallet, siden det sitter c4 i 26m originalt.

 

Hvordan blir det med oppheng og understell forresten? Noen modifiseringer?

 

det som var var jo det att meg og en kammerat fant ut att det hadde vert litt kult med rally tunel da vettu, er ikke helt sikker på hva vi skal gjøre med opp heng til melom aksel men finner sikkert ut noe løsning på det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår