Hans Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Har en kompressor som har stått på en chevy 350 TBI som jeg skal kvitte meg med. Følger med TBI innsug, ledningsnett med hjærne, throttlebody og Sprintex kompressor. Selges kr 6000, må vel være en bra pris for litt xtra krutt.. Ring for info! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 JØSS, det var billig! Tror nok du kan få mer enn 5000 for denne. Hva skjedde med 350'n? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Ja det burde være en grei pris.. Men greia var at jeg aldri fikk det til å funke 100% og liker ledninger SVÆRT dårlig. Så jeg var litt uheldig med avbiteren.. ;) Blir gasser nå ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Åja, og tlf nr er 48 12 60 54 ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butrus_ Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 mye extra gamp blir det med denna på en 350 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Litt usikker, men vil tippe 150...? Ligger en videosnutt på facebook siden min hvor man får et inntrykk av lyd og effekt, men aner ikke hvordan man får den ut her :p Er ikke så god på data ;) Men om int kan du legge meg til.. Hans-Petter Kopperud.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Er det ingen som vil ha?? Fikk en mld fra en eller annen ang noe bytting, fikk sletta meldinga, så hvis du leser dette så kan jeg jo si at bytte er egentlig uaktuellt... Men hva har du? ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Vi snakker BILLIG hk her, er bare å lage noen adaptere så passer jo detta på nesten alt! Må da være noen som har lyst på?? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Professoren Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Er det ingen som vil ha?? Fikk en mld fra en eller annen ang noe bytting, fikk sletta meldinga, så hvis du leser dette så kan jeg jo si at bytte er egentlig uaktuellt... Men hva har du? ;) Liker påstanden din om at biler som bruker under 1,5 på mila er femi.... Hadde en cadilac en gang som brukte 12 liter pr mil på loding i byen. Det er det man kaller "rik" blanding...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Hahah, gikk den på så fet blanding altså? :p Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Jeg er fristet til å kjøpe den bare for å ha den på hylla i garasjen :D Dette er billig folkens, så løp og kjøp ;) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hehe, har mest lyst til å ha den på hylla selv ;) Men må få rydda opp i økonomien, derfor tenkte jeg selge denna.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbjørn Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 hvordan trur du detta går på en golf 3 2.0 gti 16v:P?? er det mye ledninger som må kobles opp:P?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
palponny Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Hei, er den solgt? Kjøper kompressoren av Deg. MVH. PHK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 tviler på den er solgt..skriv i tråden til bead lock her du er int i pressa til hans ,så får du den :) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg