helene_:) Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Har en vw passat 90 modell. Den trekker veldig til høyre og hvis jeg kjører over en dump eller små ujevnheter så trekker den til siden.Den er veldig ujevn å styre. Det er så ubehaglig at jeg ikke vil kjøre den mer før jeg vet problemet. Er det noen som har en anelse om hva som kan være galt? Blir så glad for svar:) Lufttrykket og dekka er foresten bra, så det er ikke problemet. Siter Vw Passat 1,8 1990 mod Opel Astra 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 kan vel vær at du har feil spissing Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helene_:) Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Kan det utgjøre så mye på styringa altså?Skal sette den på verksted neste uke og håpe at jeg ikke bli blakka:/ Siter Vw Passat 1,8 1990 mod Opel Astra 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bamse1962 Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 dette er nokk feilen som er et problem på disse bilene og du får den på biltema. Passat 4.88—93 Fjærbenlager foran 229,00 kr. sitter på topen av spiralfjærene foran. bør skiftes før forhjulstiling kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg