Gå til innhold

Sindre sin A4 1.9TDIQ

Ranger emnet


Audien

Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis du kvitter deg med skiltplata de så får du sikker bedre råd:D

 

HAHAHA JeanDanièl din slemming!

Du burde kjøpe den siden han allerede har kjøpt speilkapper og div hos deg hhaha:hug:

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva det koster å bytte bremseklosser/skiver? Fikk opp varsellys i går?

 

den varsel lampa kommer nok veldig tidlig iforhold til på hvor slit klossene er, det sa de til meg på møller, fordi om varsellampa kommer fram kunne jeg kjøre et godt stykke før det var seriøst behov for å bytte,

2004 Audi A4 1,8 TQ S-Line

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v - prosjekt bil

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v CC - vinterbil

(X) 1994 Opel Vectra 2,0i 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den varsel lampa kommer nok veldig tidlig iforhold til på hvor slit klossene er, det sa de til meg på møller, fordi om varsellampa kommer fram kunne jeg kjøre et godt stykke før det var seriøst behov for å bytte,

 

Okay, Ringte foresten Møller idag, de sku ha ca 6900 kr for bremseklosser og skiver montert, med 10 % rabat fra Vwaudi-club

 

og ca 4400 for å klosser inkl montering

2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva det koster å bytte bremseklosser/skiver? Fikk opp varsellys i går?

 

Du kan ihvertfall kulen med ett år med å bytte skiver og klosser :) Jeg gjorde det.. Husk at bilen sier ifra litt vel tidlig (som det er nevnt:P). Lys ned å sjekk hvor mye du har igjen av klossen... Når det begynner å pipe og hyle, da er det på tide!

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Som overskriften sier, etter att lynet slo ned her i bygda og kanskje i bilen min, har lysene levd sitt eget liv

 

De slår seg på, blinker, går ikke ann og slå de av med hjulet/bryteren,

Bilen forteller att pærene på så og si hele bilen er gåen, men de lyser når de vil, vindushviskerne virker ikke framme..

 

Noen formeninger om hva som er galt?

2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som overskriften sier, etter att lynet slo ned her i bygda og kanskje i bilen min, har lysene levd sitt eget liv

 

De slår seg på, blinker, går ikke ann og slå de av med hjulet/bryteren,

Bilen forteller att pærene på så og si hele bilen er gåen, men de lyser når de vil, vindushviskerne virker ikke framme..

 

Noen formeninger om hva som er galt?

 

Tror jeg ville ha tatt en tur til Møller å fått dem til å kjøre en diagnosetest på bilen. Høres ut som det noe feil med el-systemet i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår