AutoSnuskus Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Har overtatt en gammel bil jeg holder på og fikse opp litt. Den gikk fint men da jeg sku ha den i garasjen etter å ha stått ett par uker tente den ikke, prøvde med starthjelp og tauing. Helt dødt. Viste seg bl.a. og være dårlige batteripoler og jeg har nå byttet følgende: Batteri + Kabel til starter fra batteri Jording til chassi og motor fra batteri Fordeler og rotor Tennplugger med kabler. Det er fortsatt temmelig dødt med antydning til tenning. Det er sjekket for gnist i pluggene OK og det lukter bensin av de. Det er en Passat 90 1,8l innsprøyting. Hva kan dette være?? Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoSnuskus Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Kan det være ladereleet på dynamoen? Altså likeretteren ell stiftene?? Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoSnuskus Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Ingen forslag?? Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoSnuskus Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Hahaha fant ut a det.. Jeg har skifta fordelerlokk og satt på nye kabler og bare tenkt på tenningsrekkefølgen. Ikke rotorens posisjon i forhold til sylinder så alle tente på feil jævla sylinder... :ratatatat Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg