imloud2 Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 hei:) prøvde å søke litt rundt her, men var jo som å lette etter nåla i en høystakk. spørsmalet er, hvordan få ut tenninslåsen på en 190? har plukket ut dasjbordet, så er lett å komme til:) har løsnet den ene skruen som den sitter festet i, og hatt nøkkelen i, og forskjellige hakk på tenningslåsen, men det ville liksom ikke ut:/ Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Hei :) du må ha nøkkelen i hakk1 og trykke inn en liten gullfarget "tapp" som går fra tenningslåsen og ut i ett hull i det røret som tenningslåsen står i ;) Trykk inn denne og vri tenningslåsen frem og tilbake/trekk den ut ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkal Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 i tillegg tar du tenningslåsen i hakk 2 for å dra ut tenningssplata bak... Bør være ganske lett uten dasjbord! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 hmm. prøve litt i stad, men prøvde tyeligvis ikke godt nok:P så får vel prøve en gang til:) takk for svar:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Jepp, bare å presse inn den tappen som stikker ut.. :) (Den klemma må løsnes, men det har du vel gjort?)Om du ikke finner den låsepinnen så prøv å flytte den klemma litt, kanskje den dekker over noe ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 noen som har noen bilder å vise meg?:) sliter litt med å få den ut fremdeles:P og ja det er ikke bare noe jeg sier, jeg har faktisk prøvd;) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Er det låssylinder du skal skifte så får du ut bare den. ellers som sagt over. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 kan jo like så godt bytte hele skiten når jeg er i gang, er vel like lett det som noe annet? største parten av grunnen til å skifte den er fordi at varmeapparatet ikke fungerer pga tenninslåsen er slitt. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 http://bapfire.com/mb190klubben/viewtopic.php?t=4754 Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 http://bapfire.com/mb190klubben/viewtopic.php?t=4754 kan jo ikke lese der jeg... Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Da bør du koste på deg 190kr til og bli medlemm der.. Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannerud Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Eller kjøp Haynes boka. 249,- på Biltema. Der står det godt forklart med bilder. Siter 350SE 73 350SE 75 300TD 92 C200T 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg