Sower Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Girkasseproblem på galant 93 modell Innleggav Stein Ryther skrevet Man Nov 24, 2008 7:50 pm Skjedde helt uten videre at girkassa mi låste seg tilnærmet helt idag. Gikk som en drøm helt til jeg skulle ut på tur igjen etter noen ærend i byen og da gikk den så vidt i gir. Men det første jeg la merke til var at koblingspedalen var mye lettere enn før, var funksjonell, men fungerte slik at den hadde nesten niks motstand. Så var det med giringa, den går så vidt i noen av de 6 girene. Og når jeg først fikk den i andre (uten brutal makt, men litt lirking) så går den som vanlig, ikke ulyder, MEN! når jeg bare holder inn og bare den koblingspedalen så går den av seg selv framover... slik som det skulle ha vært automat på den. Nå står den utenfor her da, umulig å få den i noen av girene.. hva kan være galt? trenger virkelig hjelp. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 høres ut som det er clutchen det er noe galt med, og ikke girkassa. Har du sjekka væskebeholderen for clutchen? sitter ved siden av hovedbremsesylinder... kan være du har en lekkasje Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Så ikke tom ut den, men akkurat nå så er det ikke god sikt da det er knallmørkt og drittvær her ute. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg