kimoajajaj Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Var en snartur på butikken i stad. Når jeg kom tilbake, så så jeg at den ene frontlykta stod helt mongo. Den hadde liksom "bekket" inn i grillen nede, den var fast oppe, men løs nede. Jeg åpnet panseret og skjøv den fram igjen, men den ville ikke sitte.. En frontlykt skal jo uansett ikke kunne justeres på den måten.. Skjønner ikke hvordan dette kunne ha skjedd. Eneste som var "merkverdig" fra kjøreturen var at jeg hadde litt for stor fart over en fartsdump, men det skulle jo normalt sett ikke ha en dritt å gjøre med dette. Den nedre justerskruen var ikke i kontakt med noe, kan den rett og slett ha gjenga seg ut eller noe sånt rart?. Var så dårlig vær og halveis mørkt så jeg gidda ikke se så nøye på det. Kan justerings mekanismen ha knektes av eller? Wierd !!! Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 kan kanskje vere den plastikk hylsa som juster-skruen står inni? den er klipsa på ramma og viss denne sprekker blir det vel hengende slik. napp av grillen så ser du det sikkert rimelig kjapt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 På den justeringa di så er det en lang skrue på en måte med en "kule" i enden... Den kula skal inn i.. hmmm.. en sånn dings så man kan skru og da justere lykta ut og inn... Mulig bare den "kula" har glidd ut av festet sitt og må bare presses inn igjen... Om jeg ikke er helt på jordet nå... OG om du skjønte noe som helst av det rølet her.. :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 eg tror det er den tappen som du skrur justeringsskruen inn i som har knukket av selve rammen, dette har skjed på 60% av alle golfene og jettaene på verkstedet vårs(på skolen) :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Ok takker for infoen! Hvis det er dette med justeringsskruen som har knukket, må jeg da bytte hele lykta eller kan det repareres? For vell bare finne noe å stappe bak lykta slik at den ikke blir hengende å dingle.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 den har knukket i hjørnet mitt, så den vingler ikke slik som din osv, men eg har tenkt å bare lime den fast igjen, tror det skal hjelpe, kansje litt gaffa teip i tilleg eller noe, det syns jo ikke og bra gjør det :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Perfekt unnskyldning for å gå til anskaffelse av lykter med sorte kryss i! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Jonte Perfekt unnskyldning for å gå til anskaffelse av lykter med sorte kryss i! :) ... eller helt klare lykter.. :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg