Steffmaister Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Noen her som veit om fremsetene ifra 3b passer i 35i uten noe særlig modifikasjon? Baksetene veit jeg at ikke passer uten litt modifisering. Har et skinn intriør liggende. Hadde jo vært greit å fått brukt det. Takker på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Om du har liggende, så er jo alt lettere, det er jo faktisk bare å prøve, eg skal selv ha rx7 gen 3 stoler i min mx5, det passer ikke, men alt kan tilpasses, spørs hvor mye du vil ha disse montert, eg vil helst ha golf r32 seter i min passat, så eg søker ofte på ebay etter dette,,. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 modifisering må til men det går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Okay.. Takker for svar guttær!! Jeg for nok bare prøve en dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg