juba Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Så du sjekket ikke bilen før du kjøpte uten kontrakt? Jaja, dyrkjøpt lærdom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Denne bilen hadde jeg levert tilbake så fort som bare f! Siter Mitsubishi Pajero -93 Volvo 145 Ekspress -72 Bmw 520i -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Jeg sjekket bilen, men ikke nøye nok... Da har bilen skilter og er på veien. Verkstedet her i Tromsø reparerte de feilene som var bemerket på den forrige EU-kontrollen (eksos og bremserør), og bilen ble godkjent. Jeg har fortsatt kjøpt en billig til-og-fra-jobb-bil, som skal fungere frem til mai 2010. Den jobben greier den fint, så jeg beholder bilen, og anser hele saken som avsluttet, død og begravet. Jeg velger å ta det hele som en god erfaring, og unngår feilene neste gang. Verre er det ikke. :) Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg