golf 1.8 16v Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Eit dumt spørsmål men lurer på forskjellen mellom kr og pl motor veit at det er 10 hk i forskjell.. bilen min er 1.8 16v 89mod importert ifra tyskland..har eg kr eller pl.. Siter 83ford sierra cupe 2.0 cl 87ford sierra sedan 2.0 cl 88ford sierra sedan 79opel ascona b 2.0sr 87peugeot 205xs1.4gt 89Golf2 1.8 gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by golf 1.8 16v Eit dumt spørsmål men lurer på forskjellen mellom kr og pl motor veit at det er 10 hk i forskjell.. bilen min er 1.8 16v 89mod importert ifra tyskland..har eg kr eller pl.. 89 modellen er ny.. å har hørt at forskjellen med pl og kr er at den ene av de har KAT.. og mindre innsug.. Siden Kat bare kom på nyere biler, så tror jeg du har den motoren med 10 hk mindre.. 129 hk.. Men kan hende jeg tar feil:).. men hvis du bruker SEARCH knappen.. så finner du dette fort.. mange andre som har spurt om dette.. og der står det fint forklart:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 du har nok PL motor ja. er litt forskjell mellom KR og PL motor KR motoren har vel litt kvassere innsugskam og noen av dem har stort innsug, den har ikke kat.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 KR versjonen, eller den kvasseste versjonen har noen ganger 50mm innsugsmanifoil.... tror disse er ettertrakta. Vet vertfall om noen i england som byttet en slik manifoil mot dobble Webere...(andre som leser The Golf her inne sikkert...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg