Gå til innhold

Tråden for maskininteresserte.

Ranger emnet


Actros 8x8

Kva for ein av desse traktorane med 600 hk er best?  

33 stemmer

  1. 1. Kva for ein av desse traktorane med 600 hk er best?

    • Case IH STX 535 Quadtrack
    • Case IH STX 535
    • Challenger MT 875C
    • Challenger MT 975C
      0
    • John Deere 9630
    • John Deere 9630T
    • New Holland T 9060
    • DTU 860T


Anbefalte innlegg

  • Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er nok traktor og maskin interesert ja. Bodd 13 av mine første år på gård så sand kasse og diverse siku ag brittains traktorer var det man drev med:D Og med jobb i byggebransjen er det alltid ett eller annet som lager leven rundt øra på en:D

 

 

noen utvalgte:

 

Syntes de "feller buchers" (sikkert feil stavet..) er kule.. holder/hogger 4-6 busker i smell, og holder de oppreist:D

 

john deere reklame

http://www.youtube.com/watch?v=5ZMCK1vX3bs

 

massey ferguson 18 skjærs vendeplog, verdensrekord i 2002.

 

big bud begynner og dra på åra.. 1000 diesel hester er ikke helt bortkasta i en traktor..

http://www.youtube.com/watch?v=3Q06ZcO2F3I

 

denne tror jeg det norske landbruket kunne prøvd, har tilgode og se de brukt i alle fall.

 

amerikanske lastebiler er jo også kult..

 

david og goliath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møtte på noe sykt for 2-3mnd siden. kjørte med fattern ned i festningstunnelen da jeg så en traktor som toppa 90km/t:) men så ut som han karen koste seg mye:P noen som vet hva det kan være?

 

Det kan hjelpe om du beskriver kva fargen er og litt andre detaljar. Om traktoren var gul så er det mest sansynleg Jcb Fastrack.

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møtte på noe sykt for 2-3mnd siden. kjørte med fattern ned i festningstunnelen da jeg så en traktor som toppa 90km/t:) men så ut som han karen koste seg mye:P noen som vet hva det kan være?

 

det er nok en modifisert JCB fastrack...en original var det hvertfall ikke, for da gjør dem 70kmt(den største modellen, de andre gjør 50 og 60kmt om jeg ikke husker helt feil)

 

det tipper jeg var heftig ja:P bli passert av en traktor liksom:P

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine 8530 det. Eg ville nok valgt MF 8960 framføre tilsvarande Valtre S. Kan nokon fortelje meg kva slags girkassar det går å velge mellom i 6030? Har lurt på det lenge.

 

i John Deere 6030(Hvis det var det du lurte på) så er det jo det velkjente AQ og PQ som gjelder...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår