Sandmo Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Date :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 7 høvdinger på bilpleie:D Dam du har blitt smitta:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 +2 på Swissvax akkurat nå;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 tror jeg møtte deg i vollen i kveld? har du xenon i nær/fjern og dioder i skiltlys?:) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Stemmer nok veldig godt det ja, hadde vært på IKEA med kjerringa;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 skjønner skjønner;) fin bil hvertfall, la merke til den med en gang:) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 Hehe, ikke så rart, det var jo nesten ingen andre på veien :D men takk! Hvor i vollen var det a? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 på toppen av bakken der ved bakeriet;) rett rundt svingen, du dimma ned for meg:P kjørte facelift a4 med xenon:)svart avant Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 Å den ja :) Ja, den la jeg merke til :) Pen bil :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 hehe, takk for det:) fikk den på onsdag så har ikke rukket å gjøre så mye med den enda uten om å kjøre masse masse;) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 Hva er planene for den a? Ja, er lett å kjøre mye i en Audi ;) Dumt du var så "heldig" at du fikk se den i vintermodus da;P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 planene er ikke sånn kjempe store:) s4 front + grill, senk 40 mm, rs4 18" felger til sommeren, litt grymmere eksos og lakkere opp litt diverse og xenon i langlys(kanskje spredere):) blir vel toning av ruter å;)blir vel helt grei:) vintermodus er ganske kjipt, men blir vel sommer i år å:D! fin bil til å være i vintermodus! du cruiser vel rundt i asker området regner jeg med! så da spotter jeg vel den i sommermodus etterhvert å:) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 Høres ut som en god plan, men gå før justerbart isteden for 40mm fjører ;) Da slipper du at den ser baktung ut ;) Tja, holder jo til i Slemmestad, så er ikke umulig at jeg blir å se innover, hvertfall ikke om sommern! Ikke no er som å cruise i sommermodus, med sommersko og sommerhøyde :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Høres ut som en god plan, men gå før justerbart isteden for 40mm fjører ;) Da slipper du at den ser baktung ut ;) Tja, holder jo til i Slemmestad, så er ikke umulig at jeg blir å se innover, hvertfall ikke om sommern! Ikke no er som å cruise i sommermodus, med sommersko og sommerhøyde :D Takk for tipset:)! skal sjekke ut litt mer om justerbart, regner med det står en del her på forumet om akkurat det:) sett mye diskusjoner om det hvertfall:P Sommersko og sommer høyde er tingen:Dgleder meg vilt til sommeren, men bekymra for at jeg kommer til å bruke litt mye penger på bilpleie:D blir fort mye penger ut av det hvis man skal ha ordentlig resultat!:) Du har vel brukt et par kroner på bilpleie du å?;) EDIT: Hva er det du har senka bilen din med? står vel i tråden din et sted, men blir så mange sider å lese gjennom:D Har lest gjennom tråden din et par ganger før før av, men mann's minne vettu... det varer ikke lenge:P Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 Huff,ja... Har blitt ganske mange lapper på bilpleie i det siste, nærmer seg 10:P Men man blir så hekta:D Kjører med et sett tilsvarende dette jeg. Billig, greit og senker 120mm;) Åssen orker du lese gjennom hele, det er jo bare sjiiiitsnakk! :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg