Sandmo Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 jepp enda en som må krumme ryggen:D jeg må ha hjelp av fattern til og finne plussledning til turbotrykksmålern! LOL :op: så redd er jeg får elektrisitet i bilen:/ Må utnytte gamlingen så lenge man kan vettu;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Off... gir opp sann folk som dere !;p det GÅR IKKE AN og ha et senkesett liggende! det skal på bilen og stillest heelt ned ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Off... gir opp sann folk som dere !;p det GÅR IKKE AN og ha et senkesett liggende! det skal på bilen og stillest heelt ned ;) Da kommer jeg meg ikke hjem:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Canberra brukte Autosol hver uke på B1 felgene og det var toppers!;) Jeg har aldri skjønt meg på det derre ET 40 osv greiene.. hva er det egentlig? bredde på felg or what?! Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Canberra brukte Autosol hver uke på B1 felgene og det var toppers!;) Jeg har aldri skjønt meg på det derre ET 40 osv greiene.. hva er det egentlig? bredde på felg or what?! Dette er ET;) Gleder meg som en unge til å hente felgene:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 ET er innpresset :p Og du kommer deg alltids hjem.. du må bare kansje parkere litt hjemmefrå :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 ET er innpresset :p Og du kommer deg alltids hjem.. du må bare kansje parkere litt hjemmefrå :D Parkerer ikke et annet sted med alle de polakkene i området:op:De brøt seg inn i forrige bilen min, og slo ned fattern og stjal sykkelen min i samme slengen... Så DET kommer nok ikke til å skje:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Kult:) Jeg har ET40 som da er fett? Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Kult:) Jeg har ET40 som da er fett? Er like grønn som deg på det der...;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Parkerer ikke et annet sted med alle de polakkene i området:op:De brøt seg inn i forrige bilen min, og slo ned fattern og stjal sykkelen min i samme slengen... Så DET kommer nok ikke til å skje:op: Seriøst? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Seriøst? Seriøst Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hvor mye måtte du ut med i frakt for det ostehøvelkittet? :D Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Er like grønn som deg på det der...;) Innpress er ganske enkelt å skjønne hvis man først gjør det:-) Jeg gikk lenge å gnagde på det. Kan sikkert prøve på en forklaring hvis du vil? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Kjør på Bjørgvin:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 (endret) Ok! Du står bak bilen. Tenk deg senterlinjen på høyre felg. Hvis anleggsflaten som treffer navet er på senterlinjen, er det null innpress. Da vil felgen stikke ganske langt ut. Hvis du da kjøper en felg med ET45 som våre biler har originalt er det 45mm fra senterlinjen og ut til anleggsflaten som møter navet.(fra senter, mot høyre). Som igjen da gjør at felgen kommer lenger inn mot bilen. Har du for mye ET vil jo felgen treffe dempere og slikt. Man kan også ha negativt innpress. Da kommer annleggsflaten til venstre for senterlinjen. Er du med? :-) Endret Mars 18, 2009 av Bjørgvin Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg