Vetsch Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Nice car;)har fått meg A4 1,6 97' mod...tenkte å stæsje den opp litt selv også:p har dere noen tips til hvor jeg kan skaffe meg RS4 grill? Finner bare sånne svin dyre på nettet:S koster de så mye eller leter jeg på feil sted? Har bestillt facelift lykter også, http://www.bsbildeler.no/?pno=112717 hva mener dere om de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Ingen stor fan av de lyktene du har kjøpt... Men det har jo ingen ting å si, det er jo tross alt din bil :) Hva grillen gjelder koster den nok en del ja... Ikke så mye å få gjort med det :) Og grattis med bil ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetsch Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 takker;) Er det fordi de er mørke eller merket, eller? Har du noe anna å anbefale?:) Bilen er svart, så jeg vil helst ha svarte lys, tror det passer bra. Og projektor er jo bra det. Ikke noe i forhold til xenon selvf... Skal stikke på møller i dag å sjekke ut grillen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Ville kjøpt vanlige facelift, uten LED, og lakkert de sorte innvendig :) Billigere er det og! Og så ettermonterer du xenon i de ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetsch Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Hmmm, ja frister det også...får se hva det blir til, jeg liker LED lysene, ser konge ut syns nå jeg!;) var innom møller i dag, stemmer det at S4 og RS4 grillene koster henholdvis 2 og 3 tusen kr?! Mente jeg leste på forumet her et sted at de koster rundt 1000lappen:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Kjøp hos NBS isteden, ganske mye billigere der ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Slenger ut noen nye bilder :) Concorso gjør jobben :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Får vel legge til en slik en i samlinga mi da :D Greit å vinne på en søndag :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Heldiggrrrrrrrisen Marius :D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Jau :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Han har lovet meg den ekstra Concorso voksen han fikk (: Hah! :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Hah! Vi får nå se på det kjekken ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasto Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Pøsh. Var da ikke no fint oppi den veska der uansett :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Nei, det var bare Turtle :( Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Får vel oppdatere her da :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg