_eSOo_ Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 rektig så pen nå marius !!! Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Kommer seg ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 måtte bare spørre.. har du skrevet navnet ditt selv? hehehe Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Haha, nei ;) Det er det kursleder som har gjort :P Skriver vesentlig penere enn det! Til hans forsvar skal det sies at det ble skrevet mens han holdt arket i løse lufta ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Haha, nei ;) Det er det kursleder som har gjort :P Skriver vesentlig penere enn det! Til hans forsvar skal det sies at det ble skrevet mens han holdt arket i løse lufta ;) hehe.. så bare ut som du var 7 år om du hadde skrevet det selv :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Nei, skriver sånn her jeg :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Nei, skriver sånn her jeg :) Greit femi skrift på deg Marius? ;p Men faen så fet bil du har:D Lenge siden nå! Hvor blir det av Micro'ene vi deala her i sommer da sjef?:* Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Greit femi skrift på deg Marius? ;p Men faen så fet bil du har:D Lenge siden nå! Hvor blir det av Micro'ene vi deala her i sommer da sjef?:* Ligger fortsatt i eska han fikk dem i :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Greit femi skrift på deg Marius? ;p Men faen så fet bil du har:D Lenge siden nå! Hvor blir det av Micro'ene vi deala her i sommer da sjef?:* Ligger fortsatt i eska han fikk dem i :P Ikke mobb skrifta mi :) Ja, er alt for lenge sia! Fortsatt i Moelv(?) og surrer? Hehe, som Alex sier, de ligger i esken enda, har ikke fått surra meg til å montere de enda :P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Plukka opp denne i går fra Blank Bil :) Og så slenger vi med et nytt bilde :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Siden jeg kjeda meg akkurat nå, tenkte jeg at jeg like godt kan poste shininga av sommerfelga her og :)De hadde stått siden i høst uten vask og stell, så pene var de ikke... Utstyr: - Bilberry 1:5 - Swissvax Autobahn - Swissvax Detailbrush - Clay m/ ONR lube - EZ felgbørste Slik så de ut før start, møkkete og jævlig Mye inngrodd rust etter nedslitte klosser Så da var det i gang med vask :) Alle skal få Så var det tid for clay! Og til slutt voks! I mangel av påføringspad ble henda brukt... Men ble jo bra det og :) Før/Etter Sluttresultatet Tidsbruk? Ca 4 timer :) Da er det bare å vente på at Swissvax Pneu matt kommer inn hos Scandicshine så jeg får den jeg har bestilt :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Nja, surrer jo rundt i moelv, men for tida NÅ er jeg stuck in San Francisco. Vært her i drøye 2 uker nå, og ser jammen ut som om jeg må leve i koffert og sølibat i ei uke til.. Greit sted å sitte fast, men faen så kjipt det er å være lenge på opvertid og aldri vite når en kommer seg hjem.. Du får prøve å få på microene da, siste touch som gjør bilen perfekt!;* Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Hehe, ser den ja... På ferie? Tja, siste touchen ville vel vært lakkering ;) hehe :P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg